راهیابی۳ ورزشکار خراسان رضوی به مسابقات آسیایی ژیمناستیک ناگویای ژاپن
راهیابی۳ ورزشکار خراسان رضوی به مسابقات آسیایی ژیمناستیک ناگویای ژاپن

۳ ژیمناست خراسان رضوی به رقابت‌های آسیایی ناگویا ۲۰۲۶ در ژاپن راه یافتند.

به گزارش اختر شرق؛ علیرضا ملائکه،رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی گفت: امیرمحمد رحمانی و امیرمحمد قربانی در بخش آقایان و هنگامه هادیانی در بخش بانوان، نمایندگان استان در این رویداد خواهند بود.

 رقابتهای آسیایی ژیمناستیک از ۱۹ سپتامبر تا ۴ اکتبر ۲۰۲۶ ،(۲۸ شهریور ۱۴۰۵ تا ۱۲ مهر ۱۴۰۵) در شهر ناگویای ژاپن برگزار خواهد شد.