به گزارش اختر شرق: مراسم نخل گردانی ، به عنوان نماد کهن سوگ و حماسه، بر دوش مردمان گناباد در شهر به اجرا در آمد تا نشان دهد اندوه کربلا،نسل به نسل در دل مردم زنده و جاری است.
هر حرکت نخل، روایت گر غربت امام حسین (ع) و هر اشک، ترجمان داغی است که هنوز پس از قرنها تازه مانده است.
لینک کوتاه :
https://akhtareshargh.ir/?p=46964












