تجلیل از نابینایان حافظ قرآن / روشندلان بهزیستی تربت حیدریه
تجلیل از نابینایان حافظ قرآن / روشندلان بهزیستی تربت حیدریه

به گزارش اختر شرق؛ طی مراسمی از روشندلان (حافظین قرآن) با حضور فرماندار و رییس بهزیستی شهرستان، مسئول توانبخشی و مسئول امورفرهنگی بهزیستی شهرستان در مکان فرماندار ی تجلیل شد. ابتدا رییس بهزیستی گزارشی از روند برگزاری مسابقات قرآن کریم ارائه داد. سپس معاونت استاندار و فرماندارویژه شهرستان در این دیدار عنوان نمود: اگر چه […]

به گزارش اختر شرق؛ طی مراسمی از روشندلان (حافظین قرآن) با حضور فرماندار و رییس بهزیستی شهرستان، مسئول توانبخشی و مسئول امورفرهنگی بهزیستی شهرستان در مکان فرماندار ی تجلیل شد.

ابتدا رییس بهزیستی گزارشی از روند برگزاری مسابقات قرآن کریم ارائه داد.

سپس معاونت استاندار و فرماندارویژه شهرستان در این دیدار عنوان نمود: اگر چه شما از نعمت چشم ظاهر بی‌بهره هستید اما چشم بصیرت شما کاملا بینا بوده و انس با قرآن کریم و حفظ سوره‌های آن گواه این ادعاست.

گفتنی است از روشندلان بهزیستی تربت حیدریه، خانم‌ها و آقایان: هانیه محمدپور حفظ ده جز ء قرآن کریم، محمد حسین یزدان دوست حفظ کل قرآن، علیرضا صفر زاده حفظ پنج جز ء و زهرا روانبخش ترتیل قرآن که همه در رشته‌های خودشان نفر اول استانی شدند.

و به مرحله کشوری راه یافته اند، توسط فرماندار و رییس بهزیستی تقدیر بعمل آمد.

قابل ذکر است مسابقات فرهنگی، قرآنی همه‌ساله توسط سازمان بهزیستی در رشته‌های قرائت، حفظ و ترتیل در سنین مختلف اجرا میشود. جامعه هدف آن، معلولین و خانواده‌های تحت پوشش، همکاران و خانواده‌های آنان میباشد.

منتخبین استان به مرحله کشوری عازم میشوند.

image_printچاپ مطلب