خدمت‌رسانی ۷۵ جهادگر بسیجی از استان البرز در مناطق محروم رشتخوار
خدمت‌رسانی ۷۵ جهادگر بسیجی از استان البرز در مناطق محروم رشتخوار

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی رشتخوار گفت: ۷۵ جهادگر بسیجی از استان البرز به مدت یک هفته در ایام تعطیلات نوروز در پنج روستای بخش جنگل رشتخوار به محرومان و نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند.

به گزارش اختر شرق؛ حمید رضا نامور با بیان اینکه با ۷۵ جهادگر بسیجی از استان البرز به مدت یک هفته در ایام تعطیلات نوروز در پنج روستای بخش جنگل رشتخوار به محرومان و نیازمندان خدمت‌رسانی می‌کنند، عنوان کرد: ۲۳ خواهر بسیجی و ۵۲ برادر بسیجی از استان البرز در حوزه‌های مختلف، فرهنگی، اجتماعی، پزشکی، عمرانی و خدماتی از ششم تا ۱۱ فروردین در مناطق محروم بخش جنگل رشتخوار به محرومان این مناطق خدمت‌رسانی کردند.

نامور بیان کرد: این گروه جهادی با نام گروه جهادی سلمان فارسی در هشتمین روز از بهار ۱۴۰۰ در روستای ابراهیم آباد شعبه از بخش جنگل به ساخت پنج واحد مسکونی برای محرومان و فعالیت در حوزه‌های آموزش صنایع دستی و …. در این روستا شدند.

فرمانده سپاه ناحیه رشتخوار، با اشاره به دنبال شدن اردوهای جهادی توسط جهادگران بسیجی خود این شهرستان در دیگر مناطق رشتخوار، خاطر نشان کرد: حرکت، کار و فرهنگ جهادی مسیری برای پیشرفت انقلاب اسلامی است، و اردوهای جهادی فناوری عرصه تربیت نیروی جوان مومن انقلابی را به دنبال خواهد داشت.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 92