کشف بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کالا و سوخت قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد
کشف بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کالا و سوخت قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی تایباد

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی از کشف کالا و سوخت قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد در پست کنترل و مراقبت مرزی خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: در راستای برخورد قاطع با قاچاقچیان کالا و سوخت، مرزبانان هنگ تایباد در پست کنترل و مراقبت مرزی هفده شهریور موفق شدند بیش از ۵۰۰ میلیون ریال کالا و سوخت قاچاق را حین بازرسی خودروهای عبوری و ترانزیتی کشف کنند.

وی افزود: مرزبانان این فرماندهی در ۴۸ ساعت گذشته از ۱۶ دستگاه تریلی دو هزار و ۳۶۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۸۸ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال کشف کردند، همچنین در بازرسی‌های انجام شده از افراد و خودروهای عبوری ۳۳۳ میلیون و ۵۵۰ هزار ریال کالا قاچاق شامل لپ تاپ، روغن، تخم مرغ و… کشف شد.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی تصریح کرد: کارشناسان در مجموع ارزش ریالی اقلام مکشوفه را ۵۲۲ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال برآورد کرده اند.

سردار شجاع در پایان خاطرنشان کرد: قاچاقچیانی که خیال گذر از مرزهای خراسان رضوی را در سر داشته باشند نهایتا مغلوب مرزبانان غیور این فرماندهی خواهند بود زیرا برخورد قاطع با قاچاقچیان در مرزهای استان به طور جد صورت پذیرفته و قاچاق کالا و سوخت از خطوط قرمز مرزبانان در پست‌های کنترل و مراقبت مرزی است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 73