دستگیری متهمان به سرقت مراکز بازی رایانه ای در مشهد و نیشابور/ شناسایی ۲۰ شاکی پرونده
دستگیری متهمان به سرقت مراکز بازی رایانه ای در مشهد و نیشابور/ شناسایی ۲۰ شاکی پرونده

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری دو متهم به سرقت از مراکز بازی های رایانه ای در مشهد و نیشابور خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ جواد شفیع زاده  ‌در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مراکز بازی رایانه ای سطح شهر مشهد، پی گیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی در غرب مشهد قرار گرفت.

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع و همچنین وقوع چند فقره سرقت مشابه در این خصوص در شهرستان نیشابور، کارآگاهان پلیس با اشراف اطلاعاتی یک متهم را در نیشابور شناسایی و با اطمینان از انجام سرقت ها توسط وی، این فرد را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

سرهنگ شفیع زاده بیان کرد: متهم دستگیرشده در بازجویی های به عمل آمده به بزه انتسابی با همدستی فردی دیگر اعتراف و با راهنمایی وی، متهم ردیف دوم به همراه یک مالخر دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آن ها شش دستگاه تلویزیون ال ای دی، یک دستگاه پرینتر رنگی، ۴۳۰ عدد دسته بازی، پنج عدد صفحه کلید، ۴۱۱ عدد پایه دسته پی اس و یک دستگاه حافظه رایانه  کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی  با اشاره به این که ارزش وسایل سرقتی کشف شده از متهمان هشت میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات خود یک دستگاه خودرو پراید مورد استفاده در سرقت ها را توقیف کردند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تاکنون ۲۰ شاکی، شکایات خودشان را در مشهد و نیشابور مطرح کرده و ضمن شناسایی اموال سرقتی  با هماهنگی مقام قضایی اموال خود را تحویل گرفته اند، وتحقیقات پرونده ادامه دارد.

خبرنگار: سید یونس ریحانی شرق

image_printچاپ مطلب

Visits: 4