۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی تربت حیدریه جذب شد
۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد اشتغال مددجویان بهزیستی تربت حیدریه جذب شد

همکاران ما، در بهزیستی تربت حیدریه با تلاش فراوان خود، امسال با اهلیت‌سنجی متقاضیان ایجاد اشتغال و کارآفرینی، موفق به معرفی تعداد ۲۱۲ نفر مددجو تا کنون، از منابع تخصیصی خود به بانک‌ها شدند. رییس بهزیستی تربت حیدریه، با اشاره به اینکه این سازمان در معرفی مددجویان به بانکهای عامل جهت پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی پیشتاز است، افزود: امسال از مجموع اعتبار اختصاص داده شده به شهرستان تربت حیدریه تاکنون ۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای اشتغال این شهرستان جذب شد ه و مابقی اعتبار تخصیص داده شده در دست اقدام و معرفی به بانک‌های عامل میباشند.

به گزارش اختر شرق؛ رییس بهزیستی اظهار کرد: همکاران ما، در بهزیستی تربت حیدریه با تلاش فراوان خود، امسال با اهلیت‌سنجی متقاضیان ایجاد اشتغال و کارآفرینی، موفق به معرفی تعداد ۲۱۲ نفر مددجو تا کنون، از منابع تخصیصی خود به بانک‌ها شدند.

کارشناس اشتغال بهزیستی تربت حیدریه در سیزدهمین جلسه کمیته اشتغال شهرستان افزود: با وجود آنکه تعهد امسال اشتغال این شهرستان ۲۶۰ شغل ایجادی میباشد، این شهرستان در سال جاری، با تلاش پرسنل، از محل اجرای طرح‌های اشتغال متقاضیان بازدید و ضمن اهلیت‌سنجی درخواست‌های ارائه شده پس از تکمیل مدارک از طریق سامانه Tek به بانک‌های عامل ارجاع شد.

اسماعیل برزم عنوان نمود: از مجموع ۲۱۲ پرونده‌های ارجاعی به بانک‌های عامل تا کنون بیش از ۳۲ نفر این پرونده‌ها به ارزش ۶۰ میلیارد ریال با موفقیت بسته شده و منجر به واریز تسهیلات به حساب افراد شده است تا نسبت به آغاز فعالیت‌های اشتغال‌زایی و کارآفرینی خود اقدام کنند.

وی در خصوص منابع جذب شده برای اشتغال‌زایی در سال جاری، گفت: امسال ۴۲ میلیارد وچهارصد میلیون تومان اعتبار از محل مربوطه قانون بودجه کشور به شهرستان اختصاص یافته که جذب مابقی آن، دردست اقدام میباشد.

کارشناس اشتغال بهزیستی تربت حیدریه همچنین افزود: این شهرستان متعهد شده با این منابع نسبت به ایجاد اشتغال برای ۲۶۰ نفر در سطح شهرستان اقدام و در زمینه اشتغال و کارآفرینی نقش آفرینی کند.

درپایان خانم فاطمه صادق امیری رییس بهزیستی تربت حیدریه تاکید کرد: انتظار است دستگاه‌های اجرایی ذیربط و شبکه بانکی، در زمینه‌سازی آسان و تاییدنمودن ضامن معرفی شده به بانک، ایجاد اشتغال مردم و کمک به کارآفرینی در سطح شهرستان تعامل و همکاری لازم را با این سازمان داشته باشند.

image_printچاپ مطلب