۱۷ میلیارد به پروژه‌های عمرانی رشتخوار اختصاص یافت
۱۷ میلیارد به پروژه‌های عمرانی رشتخوار اختصاص یافت

فرماندار رشتخوار گفت: در سال ۱۴۰۰ درمجموع اعتبارات استانی، نفت و متوازن بیش از ۱۷ میلیارد تومان به رشتخوار اختصاص‌یافته که این میزان نسبت به سال قبل افزایش ۲۲ درصدی را نشان می‌دهد.

به گزارش اختر شرق؛ خالقداد عرب در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان رشتخوار با حضور کارشناس کمیته برنامه‌ریزی شهرستان، عنوان کرد: امسال از مجموع اعتبارات استانی، نفت و متوازن به رشتخوار ۱۷ میلیارد ۱۲۸ میلیون تومان به این شهرستان اختصاص پیدا کرد که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود ۲۲ درصد افزایش داشته است.

عرب بابیان اینکه از این میزان اعتبارات ۱۳ میلیارد تومان از محل منابع نفت و گاز و حدود چهار میلیارد تومان در حوزه متوازن است، عنوان کرد: اداره راه جهاد کشاورزی آموزش‌وپرورش بیشترین میزان اعتبار در بودجه ۱۴۰۰ را به خود اختصاص داده‌اند.

 فرماندار رشتخوار به نیاز شهرستان در بحث رسیدگی به پایگاه جاده‌ای راهنمایی و رانندگی در مسیر خطرآفرین رشتخوار تربت‌حیدریه، خاطرنشان کرد: بحث پلیس‌راه رشتخوار موضوع جان مردم است که نیازمند رسیدگی و همکاری است. پایگاه جاده‌ای پلیس‌راه در مجاورت راه روستای عباس‌آباد فرامیشان رشتخوار توسط خیرین هم‌اکنون ساخته‌شده، اما نیازمند امتیازات آب و برق و گاز در این ساختمان هستیم که این امر مستلزم همکاری ادارات جهت راه‌اندازی این پایگاه است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Views: 88