یک فوتی و ۲۴ مصدوم در پی واژگونی نیسان در خرو نیشابور
یک فوتی و ۲۴ مصدوم در پی واژگونی نیسان در خرو نیشابور

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از واژگونی خودرو وانت نیسان در مسیر کوهستانی شهر خرو بالاتر از منطقه گردشگری چشمه‌علی خبر داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور از واژگونی خودرو وانت نیسان در مسیر کوهستانی شهر خرو بالاتر از منطقه گردشگری چشمه‌علی خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر قاسم مشارموحد گفت: به دنبال تماس با مرکز ارتباطات اورژانس مبنی بر واژگونی خودرو وانت نیسان و مصدومیت تعدادی کوهنورد که سرنشین آن بودند، چهار دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵، یک دستگاه آمبولانس هلال‌احمر به همراه خودرو نجات و اتوبوس آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

متخصص طب اورژانس ادامه داد: با اعلام حادثه ویژه توسط مرکز ارتباطات اورژانس به مرکز مدیریت بحران دانشکده علوم پزشکی، سریعاً اعلام آماده‌باش به بیمارستان داده شد و پزشکان و پرستاران آماده پذیرش مصدومان شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور افزود: متأسفانه در این حادثه ۲۴ نفر مصدوم شده و یک نفر به علت شدت جراحات وارده فوت کرده است.

وی اضافه کرد: مصدومان پس از انجام اقدامات اولیه درمانی به مراکز آموزشی پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن و حکیم نیشابور منتقل شدند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: تاکنون ۱۳ نفر مصدوم پس از مداوا از بیمارستان مرخص شده، هفت نفر در بخش جراحی بستری و تحت مراقبت و دو نفر نیز در بخش اورژانس مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی ۲۲ بهمن نیشابور تحت نظر هستند.

همچنین بخشدار زبرخان با صدور اطلاعیه‌ای از انسجام مسئولان محلی و دستگاه‌های خدمات رسان شهرستان در حادثه اخیر واژگونی خودرو در شهر خرو تقدیر کرد.

محمد اسماعیل نصرآبادی در این اطلاعیه با ابراز همدردی با خانواده تنها متوفی این حادثه دل‌خراش و تسلیت به بازماندگان آن مرحوم و جامعه کوهنوردی کشور، از اقدامات سریع مردم، اورژانس، آتش‌نشانی، هلال‌احمر، پلیس و شورای اسلامی شهر خرو تشکر کرد.

در این اطلاعیه همچنین بخشدار زبرخان از گروه‌های کوهنوردی خواست تا در هماهنگی با هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی و همراهی مسئولان محلی بیش‌ازپیش زمینه ایمنی علاقه‌مندان به کوهنوردی فراهم آید تا شاهد حوادث دل‌خراش این‌گونه ای نباشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 55