یادواره شهدای حریم رضوی اصلانی و دارایی در رشتخوار برگزار شد
یادواره شهدای حریم رضوی اصلانی و دارایی در رشتخوار برگزار شد

یادواره گرامیداشت شهیدان محمد صادق دارایی و محمد اصلانی در مزار شهدای گمنام شهر رشتخوار با حضور، مردم ولایی، رئیس اداره بنیاد، فرماندهی حوزه مقاومت بسیج سپاه و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران‌و مسئولان محلی شهرستان رشتخوار برگزار شد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن جهانشیری امام جمعه رشتخوار در این مراسم که خانواده شهید اصلانی هم حضور داشتند بااشاره به هجمه بی‌سابقه دشمن برای نابودی اسلام اظهار کرد: دشمن به وسیله منافقین در کشور‌های اسلامی به دنبال از بین بردن اسلام و مسلمانان است.

حجت الاسلام والمسلمین جهانشیری با محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی عنوان کرد: تروریست‌ها مربوط به کشور خاصی نیستند و این اندیشه تکفیری آن‌هاست که برای اسلام مشکل‌ساز شده است و پدیده شوم تکفیر همیشه از موانع پیشرفت اسلام بوده استت.

این مسئول بیان کرد: امروزه افراد کج فهم به صورت یک شبکه گسترده در بین جوامعی همچون کارگران و بانوان نفوذ کردند و در کشور‌های مختلف فعال هستند و استکبار جهانی هم از این ابزار برای پیشبرد اهداف خود استفاده می کند.

وی عنوان کرد: شهیدان اصلانی و دارایی نیز برای نشر دین وگره گشایی از کار مردم در حاشیه شهر مشهد فعالیت داشتند و برای همین امر هم به حرم آمده بودند که به فیض شهادت نائل آمدند.

. جهانشیری گفت: شخصی که در مسیر پیروی از مسیر مکتب اهل بیت (ع) قدم بر می‌دارد آرمانی جز رضایت پروردگار را نمی‌بیند، اندیشه شیعی اقشار دیگر از جامعه، نیز برگرفته از ارزش و فرهنگ جان نثاری است از جمله نیرو‌های نظامی، انتظامی و بسیج که بر سر سفره فرهنگ ایثار جهاد و شهادت است که تا به امروز عزت کشور را آفریده اند.

در این مراسم حاضران ضمن اعلام انزجار از این اقدام تروریستی، شهادت دو تن از جهادگران فعال حاشیه شهر را به شدت محکوم وانزجار خود را از عاملان آن اعلام کردند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 76