گلبهار جایی برای آزمون و خطا نیست
گلبهار جایی برای آزمون و خطا نیست

سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار به استقرار ادارات و مدیران ادارات در شهرستان گلبهار اشاره کرد و گفت: گلبهار جایی برای آزمون و خطا نیست، کسی باید بیاید و مسئولیت بپذیرد که از سابقه مدیریتی موفق و مطلوبی برخوردار باشد.

به گزارش اختر شرق؛ رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت عمران گلبهار با حضور در محل فرمانداری شهرستان گلبهار، ضمن دیدار با مهدی دونده انتصاب وی را به عنوان اولین سرپرست فرمانداری این شهرستان تبریک گفته و در مورد موضوعات مختلف به گفتگو پرداختند.

در ابتدای این دیدار هومن گریوانی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت عمران گلبهار ضمن خوش آمدگویی و تبریک انتصاب مهدی دونده به عنوان اولین سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار، اظهار داشت: مردم گلبهار بسیار مهربان، کم توقع، همدل و همراه هستند که امیدواریم با حضور فرمانداری شاهد اتفاقات خوبی در شهرستان و بخصوص شهر گلبهار باشیم.

در ادامه‌ی این دیدار، محمد زرافشانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران گلبهار و مدیر اجرایی مترو مشهد – گلبهار – چناران به آخرین وضعیت پیشرفت این پروژه پرداخت و گفت: پروژه مترو به دو قسمت تقسیم می‌شود، قسمت اول آن از ابتدای خط یک مشهد (وکیل آباد) آغاز شده و به طول ۴۰ کیلومتر تا گلبهار ادامه دارد و قسمت دوم آن نیز به طول ۶ کیلومتر از گلبهار تا چناران امتداد یافته است که تا به امروز در قسمت اول این پروژه، ۳۶ کیلومتر زیرسازی شاهد پیشرفت ۷۰ درصدی هستیم که توانایی انجام روسازی و ریل‌گذاری ۳۰ کیلومتر را دارد.

زرافشانی ضمن اشاره به اجرای حفاری تونل ابتدایی طرح به روش NATM از سه مسیر، عنوان کرد: حفاری این تونل با پیشرفت قابل توجهی همراه می‌باشد.

وی در پایان از اقدامات صورت گرفته در اختصاص اعتبارات امسال و صدور مجوز انتشار ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت از پیگیری‌های سازمان برنامه و بودجه، استانداری خراسان رضوی و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، بویژه مهندس گریوانی ابراز خرسندی کرد و گفت: با تزریق این اعتبارات بزودی مراحل روسازی و ریل‌گذاری این پروژه ملی را آغاز خواهیم نمود.

در ادامه‌ی این دیدار، حسن خالقی مقدم عضو هیات مدیره شرکت عمران گلبهار در خصوص حمایت‌های شرکت عمران گلبهار در زمینه ایجاد فضاهای ورزشی و حمایت از ورزشکاران در مدال آوری و پرورش چهره‌های ورزشی در سطح استان، کشوری و ملی توضیحاتی داد و تصریح کرد: شرکت عمران در همه ادوار خصوصا در دوران مدیریت مهندس هومن گریوانی به عنوان اصلی‌ترین حامی ورزش و ورزشکاران گلبهار بوده است.

سعید حاجی محمدی نائب رئیس هیات مدیره و معین بخش مسکن مهر این شرکت در ابتدا در خصوص چگونگی شکل‌گیری شهر گلبهار و حضور بخش‌های مختلف خدماتی در این شهر توضیحاتی داد و اظهار کرد: شرکت عمران گلبهار از بدو اولین سکونت‌ها در این شهر به دنبال زمینه‌سازی تسهیل سکونت برای شهروندان بوده است.

وی افزود: به جهت تکمیل و واگذاری باقی مانده پروژه‌های مسکن مهر اقداماتی در حال انجام است که در هر مرحله به اطلاع عموم و متقاضیان خواهد رسید.

مهدی دونده سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار نیز ضمن تشکر و تبریک ارتقاء گلبهار به شهرستان گفت: از همه کسانی که در انجام این امر و پیشرفت این منطقه تلاش کرده‌اند تقدیر و تشکر می‌کنم. با شرایطی که فعلا در کشور ما حاکم است، ساخت یک شهر و شهرستان انصافا کار سختی است.

سرپرست فرمانداری شهرستان گلبهار بیان کرد: حضور شرکت عمران در شهری مانند گلبهار که در کنار کلانشهر ایجاد شده و چشم‌انداز بسیار خوبی برای آینده و اسکان جمعیت دارد یک ظرفیت محسوب می‌شود و همچنین نظارت این مجموعه بر زیرساخت‌های شهر و شهرستان ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی به استقرار ادارات و مدیران ادارات در شهرستان گلبهار اشاره کرد و گفت: گلبهار جایی برای آزمون و خطا نیست، کسی باید بیاید و مسئولیت بپذیرد که از سابقه مدیریتی موفق و مطلوبی برخوردار باشد. همچنین از نگاه شرکت عمران که همراهی در استقرار ادارات می‌باشد نهایت استفاده را خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری گلبهار در پایان گفت: امیدوارم با خرد جمعی، تعامل، همدلی و بدون حاشیه مشکلات شهرستان را پیگیری و رفع نماییم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 56