پهپاد سمپاشی سیرنگ در فراز مزارع کشاورزی تربت جام به پرواز درآمد
پهپاد سمپاشی سیرنگ در فراز مزارع کشاورزی تربت جام به پرواز درآمد

با حضور فرماندار، امام جمعه اهل سنت و تنی چند ازمسئولان اجرایی شهرستان تربت جام پهپاد سمپاشی سیرنگ بر فراز مزارع کشاورزی تربت جام به پرواز در آمد.

شیر محمد شاکری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام در گفتگو با خبرنگار اخترشرق گفت: در کل کشور پنج دستگاه پهپاد سمپاشی سیرنگ به کمیته‌های امداد سراسر کشور اختصاص پیدا کرده بود که با توجه به نیاز این شهرستان و با پیگیریهای انجام گرفته یک دستکاه به کمیته امداد امام خمینی (ره) تربت جام اختصاص داده شد.

وی افزود: جهت خرید این دستگاه از سوی کمیته امداد شهرستان مبلغ سه میلیارد ریال به سه نفر از خانواده‌های تحت پوشش این کمیته با بهره چهار درصد از سوی بانکهای ملی، مهر و صندوق امداد ولایت کمیته امداد جهت خرید این دستگاه پرداخت گردید.

مدیر کمیته امداد تربت جام در ادامه گفت: در سال جاری ما ۱۵ میلیارد تومان اعتبار داشتیم که ۱۳ میلیارد تومان آن مربوط به تبصره ۱۶ بوده است ودر چهار سال گذشته ما رتبه اول و دوم جذب اعتبارات داشتیم ولی امسال اعتبارات دیرابلاغ شد و به لطف خدا در تلاش هستیم که بتوانیم تا ۲۰ بهمن ماه سال جاری تمامی اعتبارات را جذب کنیم ضمن اینکه علاوه بر آن ما مبلغ دو میلیارد تومان از اعتبارات امدادی خود کمیته امداد شهرستان تا پایان مهرماه سال جاری هزینه کردیم که در این خصوص در خواست اعتبارات امدادی دادیم که امید میرود به ما پرداخت گردد.

خبرنگار: مهدیه اعلمی

image_printچاپ مطلب

Visits: 134