موانع در مسیر سرمایه‌گذاری مشروع قابل‌تحمل‌ نیست
موانع در مسیر سرمایه‌گذاری مشروع قابل‌تحمل‌ نیست

معاون‌ هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در مسیر سرمایه‌گذاری مشروع در خراسان رضوی هیچ مشکل و مانعی برای ما قابل‌تحمل نیست.

به گزارش اختر شرق؛ علی رسولیان در مراسم افتتاحیه بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی «لوازم‌خانگی» مشهد که با حضور مدیران نمایشگاه‌های سراسر کشور در محل دائمی این نمایشگاه در مشهد برگزار شد، اظهار کرد: خراسان رضوی با سهم ۶۰ درصدی از صادرات ایران به آسیای میانه محور صادرات کالا به کشورهای cis بوده و از اهمیت خاصی در این زمینه برخوردار است.

وی عضویت ایران در اتحادیه اوراسیا را فرصت مغتنمی برای توسعه صادرات به این کشورها دانست و افزود: خراسان رضوی به خاطر وجود مضجع شریف امام رضا (ع) در سال پذیرای حدود ۳۲ میلیون زائر است در این راستا اهتمام کارآفرینان به تأمین نیاز زائران و مجاوران حرم رضوی و بازار بزرگ کشورهای همسایه ضروری به نظر می‌رسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی عزم استان در حمایت از سرمایه‌گذاری را جدی دانست و اعلام کرد: هیچ مانعی در مسیر سرمایه‌گذاری مشروع قابل‌تحمل نیست.

لازم به ذکر است؛ در این نمایشگاه‌‌، به میزان قابل‌توجهی لوازم‌خانگی ایرانی از سراسر کشور در معرض دید علاقه‌مندان قرارگرفته است.

image_printچاپ مطلب

Views: 29