مسکن مهر تربت‌جام تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است
مسکن مهر تربت‌جام تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت‌جام از پایان پروژه مسکن مهر تا پایان سال جاری در صورت تخصیص بودجه خبر داد.

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت‌جام از پایان پروژه مسکن مهر تا پایان سال جاری در صورت تخصیص بودجه خبر داد.

علی مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار اختر شرق در تربت‌جام گفت: مسکن مهر تربت‌جام از سال ۱۳۸۶ با بیش از ۱۵۰۰ خانوار در قالب ۲۰ شرکت ساختمانی فعالیت اجرایی خود را شروع و تاکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تنها دو شرکت با تعداد اندکی واحد در شرف اتمام کار هستند که مشکل آنان به‌زودی مرتفع خواهد شد.

وی افزود: در جلسات و پیگیری‌های متعددی که با اداره کل راه و شهرسازی جهت آماده‌سازی الباقی آسفالت، جدول‌کشی، پیاده‌روسازی و فضای سبز داشتیم برآورد هزینه‌ها انجام و به تهران ارسال‌شده است که به همین منظور مبلغی در نظر گرفته‌شده و در ردیف اعتباری استان قرار داده‌شده که به‌زودی شاهد رشد و شکوفایی منطقه خواهیم بود.

 مظفری ادامه داد: با توجه به سنگینی ترافیک شهرستان، جهت رفاه حال مردم، چندین پروژه تجاری در سایت مسکن مهر جانمایی شده که یک مرکز خرید بانام الماس شرق به‌صورت مشارکتی با سرمایه‌گذاری شرکت ارتفاع سازه با ۴۸۰۰ مترمربع در دوطبقه در حال اجرا است.

رئیس اداره راه و شهرسازی تربت‌جام افزود: در فاز یک سقف اول آن به اتمام رسیده است و بتن‌ریزی سقف دوم در حال اجرا است و امیدواریم هر چه زودتر به اتمام برسد تا علاوه بر مردم شهرستان، اهالی مسکن مهر مجبور نباشند جهت خرید کمترین مایحتاج زندگی خود مسافت زیادی را طی کنند.

وی درباره تأسیس مدرسه در این پروژه نیز گفت: اداره راه و شهرسازی برای تأسیس دو مدرسه ابتدایی و متوسطه زمین به‌صورت رایگان در اختیار آموزش‌وپرورش قرار داده که ساخت این دو مدرسه بر عهده آموزش‌وپرورش می‌باشد، همچنین سه هزار مترمربع زمین در اختیار نهاد کتابخانه‌های عمومی برای تأسیس کتابخانه قرار داده‌ایم که ساخت و احداث این کتابخانه نیز در دوطبقه بر عهده اداره راه و شهرسازی شهرستان است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 4