مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس خبر داد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های ما در ایام کرونا، برگزاری مسابقات با حضور خانواده‌ها است
مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس خبر داد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های ما در ایام کرونا، برگزاری مسابقات با حضور خانواده‌ها است

مسئول قرار گاه جهادی قرآن وعترت از شرکت بیش از ۱۰ هزار نفر در مسابقات مجازی دینی فرهنگی اجتماعی در سطح شهرستان و کشور خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ حجت الاسلام داود حمیدی مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس با بیان اینکه در ایام شیوع بیماری کرونا مسابقاتی را از طریق ایجاد کانالی در شبکه های مجازی برای خانواده ها سامان دهی کردیم، عنوان کرد: علیرغم اینکه نگران حال همه مردم عزیز هستیم، اما نگران فعالیت‌های قرآنی نیستیم چراکه برای مردم و به‌ویژه دانش آموزان عزیز ما بهترین شرایط فراهم شد که اوقات فراغت خود را با عنوان کرد آموزه‌های ارزشمند مسائل دینی، فرهنگی، ارزشی و هنری غنی‌سازی کنند.

مسئول قرارگاه جهادی قرآن و عترت سرخس اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین طرح‌های ما در این ایام، برگزاری مسابقات با حضور خانواده‌ها است و برای همین منظور کانالی در شبکه‌های مجازی راه‌اندازی شده که آدرس آن در همه پیام‌رسان‌ها قابل دریافت است.

وی خاطرنشان کرد: تمامی هم‌وطنان در سراسر کشور می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و مشارکت گسترده در این موضوع برای ما دلگرم‌کننده است.

حجت‌الاسلام حمیدی تصریح کرد: در راستای فعالیت‌های فرهنگی مبنی بر ماندن خانواده‌ها در خانه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا، تاکنون بیش از ۲۰ دوره مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و اجتماعی به‌صورت مجازی با مشارکت و همکاری مساجد، هیئت‌های فرهنگی مذهبی، قرارگاه‌ها و کانون‌های فرهنگی، حوزه‌های علمیه، گروه‌های جهادی، مدارس قرآن، مجمع ذاکران و کانال‌های خبری برگزار شده است.

حمیدی ازاستقبال خوب خانواده های از ۱۲ استان کشورخبر داد و خاطرنشان کرد: درهردوره از مسابقات  تا سقف ۸۰ نفر به شرکت‌کنندگان به ‌قید قرعه هدیه تقدیم میشود که چنانچه خیرین ارجمند در تأمین هدایای این مسابقات ما را یاری کنند در تمامی مناسبت‌ها مذهبی ملی و… تداوم خواهد داشت.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 21