مرحله سوم طرح نانینو در شهرستان کاشمر اجرایی شد
مرحله سوم طرح نانینو در شهرستان کاشمر اجرایی شد

در راستای افزایش بهره وری و کیفیت نان مرحله سوم طرح نانینو (هدفمندسازی آرد یارانه ای) در نانوایی‌های سطح شهرستان کاشمر اجرایی شد.

به گزارش اخترشرق؛ مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در جلسه‌ای که با حضور اکثر متصدیان نانوایی‌های شهرستان برگزار شد گفت: با توجه به موفقیت مرحله اول طرح هدفمندسازی آرد یارانه‌ای و نصب دستگاه‌های کارتخوان در نانوایی ها، تصمیم براین است که مراحل بعدی با رفع ایرادات انجام شود.
محمد شجعی با تاکید به‌عدم آزادسازی قیمت نان افزود: به زودی اپلیکیشینی به مردم معرفی خواهد شد تا مردم دراین نرم‌افزار پیشنهادات و انتقادات خود از عملکرد نانوایی‌ها را به اطلاع مسئولین امر برسانند.
وی با اشاره به اجابت اکثر درخواست‌ها مبنی برافزایش سهمیه آرد نانوایی‌ها ادامه داد: هر واحد نانوایی می‌تواند درهر دوره حداکثر ۱۰ درصد بیشتر از میزان فروش نان ثبت شده در کارتخوان آرد دریافت نماید.
مدیر جهاد کشاورزی کاشمر از افزایش دوبرابری کمک هزینه به نانوایی‌هایی که از دستگاه کارتخوان استفاده می‌کنند خبر داد وبیان کرد: در ابتدای اجرای طرح هدفمندسازی آرد کمک هزینه نانوایی‌ها ۱۵ درصد فروش روزانه بوده که بعد از اجرای مرحله سوم این کمک هزینه به ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
شجعی اظهار کرد: مبنای تخصیص آرد و یا کاهش و افزایش سهمیه منوط به نظرات ثبت شده مردم و بازرسین بر روی سیستم هوشمند تعیین شده و میزان تراکنش سالم انجام شده می‌باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 34