کشف ۵ انبار کالای قاچاق در مشهد
کشف ۵ انبار کالای قاچاق در مشهد

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف پنج انبار کالای قاچاق به ارزش ۹ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال در مشهد خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سرهنگ جواد شفیع زاده در تشریح این خبر گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در اقدامی اطلاعاتی به سرنخ هایی از دپو مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق در پنج انبار در سطح شهر مشهد دست یافتند.

وی تصریح کرد: پلیس پس از تکمیل تحقیقات اولیه پرونده و شناسایی انبارها با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت، از مکان های موردنظر بازدید و انواع کالای قاچاق شامل، هفت تن و ۵۰۰ کیلو مغز بادام خاکی، ۱۰ تن نخود، ۶۰ دستگاه پنکه و ۱۶ دستگاه اتو، ۱۸ تن ۹۷۵ کیلو اسید سیتریک و هزار و ۷۷۰ عدد ژل و اسپری ضد عفونی کننده قاچاق را کشف کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری شش متهم در این زمینه، بیان داشت: بنا به نظر کارشناسان جمعا ارزش محموله های کشف شده از این پنج انبار ۹ میلیارد و ۶۰۹ میلیون ریال را برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی از شهروندان درخواست کرد: در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در رابطه با قاچاق و احتکار کالا و لوازم اساسی، مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا پیگیری و اقدام های قانونی لازم در این رابطه به عمل آید.

خبرنگار: سید یونس ریحانی شرق

image_printچاپ مطلب

Visits: 3