فرماندار رشتخوار مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای فرا خواند
فرماندار رشتخوار مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای فرا خواند

فرماندار رشتخوار مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای فرا خواند و گفت: راه قوی شدن ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات است.

به گزارش اختر شرق؛ سومین جلسه شورای اداری شهرستان رشتخوار به ریاست خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار و با حضور سردار افراسیابی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان رضوی، امام جمعه شهرستان و اعضای شورای اداری در محل سالن شهدای دولت فرمانداری برگزار شد.

سردار افراسیابی معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام در این جلسه گفت: شرکت پر شور و با شکوه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح سرنوشت ملت تیری بر قلب دشمنان نظام است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب بادخون هزاران شهید سر پا خواهد بود و به راه خود ادامه می‌دهد، عنوان کرد: عملیات موثر مردم در ۲۸ خرداد شرکت در انتخابات است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا علیه السلام که برای معرفی امیر رضایی به عنوان رئیس دبیر امر به معروف و نهی ار منکر رشتخوار به رشتخوار سفر کرده بود، اظهار کرد: امر به معروف اگر در جامعه نباشد اشرار بر آنان مسلط می‌شوند.

وی ادامه داد: احیا امر به معروف در جامعه ما ضروری است.

سردار افراسیابی در ادامه جلسه طی حکمی که از طرف آیت‌الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، صادر شده بود، سرهنگ پاسدار امیر رضایی جانشین ناحیه مقاومت سپاه شهرستان به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در رشتخوار معرفی کرد.

در این جلسه فرماندار رشتخوار هم با تبریک دهه کرامت مردم به حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای فرا خواند و عنوان کرد: راه قوی شدن ایران با مشارکت حداکثری در انتخابات است.

خالقداد عرب با بیان اینکه ملت ایران با حضور گسترده در انتخابات مخالفین نظام و استکبار جهانی را به لرزه درخواهیم آورد، گفت ملت ایران با مشارکت حد اکثری خود در پای صندوق‌های رای به دنیا ثابت خواهیم کرد که ملت ایران طرفدار نظام و انقلاب هستند و هر رای تیری به قلب دشمنان نظام است.

فرماندار رشتخوار در پایان خاطرنشان کرد: در شهرستان رشتخوار ۶۲ شعبه اخذ رای وجود دارد که ۱۶۰۰ نفر عوامل کار اخذ رای در سطح شهرستان رشتخوار را بر عهده دارند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 57