فرماندار خلیل آباد: توسعه پایدار و واقعی با حفظ محیط زیست تحقق می‌یابد
فرماندار خلیل آباد: توسعه پایدار و واقعی با حفظ محیط زیست تحقق می‌یابد

در آستانه روز جهانی زمین پاک جمعی از جوانان فعال حوزه محیط زیست نقطه نظرات خود را زمینه حفظ و حراست از طبیعت و محیط زیست شهرستان با فرماندار خلیل آباد در میان گذاشتند.

به گزارش اختر شرق؛ در این دیدار که روسای ادارات حفاظت محیط زیست و ورزش و جوانان شهرستان به همراه جوانان تشکل دوستدار محیط زیست حضور داشتند یاد و خاطره شهیدان مجلل و هاشمی دو شهید محیط بان زنجانی که اخیرا به شهادت رسیدند گرامی داشته شد.

فرماندار شهرستان خلیل آباد در این جلسه که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، عنوان کرد: همیشه تاکید کرده‌ایم که توسعه واقعی و پایدار با حفظ محیط زیست محقق می‌شود و همگانی کردن این مفهوم از کارکرد‌های تشکل‌های مستقل مردمی است.

ابراهیم قاسمپور بیان کرد: یک تشکل مستقل از دولت و غیر سیاسی باید از توان همه مردم برای رسیدن در چارچوب اهداف ترسیم شده خود استفاده کند.

در این دیدار جوانان و همیاران طبیعت و محیط زیست نیز به مسائل حفاظت از طبیعت آبگرم خلیل آباد، کمبود نیرو و امکانات در محیط زیست شهرستان، حمایت از آموزش همگانی محیط زیست و سایر برنامه‌های تشکل اشاره کرده و گزارشی از فعالیت‌های خود در یکسال گذشته را ارائه نمودند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 103