فرماندار تربت حیدریه: نگرانی بابت تامین مایحتاج مردم وجود ندارد
فرماندار تربت حیدریه: نگرانی بابت تامین مایحتاج مردم وجود ندارد

فرماندار تربت حیدریه گفت: نگرانی بابت تامین مایحتاج مردم وجود ندارد، کالای کافی در انبارهای تربت حیدریه موجود است و پیش‌بینی و تدابیر لازم انجام شده؛ از اینرو هیچ نگرانی در زمینه تامین کالاهای اساسی مردم وجود ندارد.

به گزارش اختر شرق؛ علی رستمی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان تربت حیدریه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ضمن ارائه گزارشی از اخرین وضعیت توزیع و موجودی کلاهای اساسی شهرستان، عنوان کرد: از شهروندان عزیز درخواست داریم با خرید متعارف، تدریجی و پرهیز از ذخیره‌سازی و خرید مازاد ستاد تنظیم بازار را در تامین به موقع کالاهای اساسی یاری کنند.

رستمی با بیان اینکه در صورت همراهی مردم کالاهای اساسی همچون برنج، قند، روغن، شکر و مرغ را با قیمت مصوب در سطح شهرها و روستاهای شهرستان توزیع خواهیم کرد، گفت: با توجه به اینکه تربت حیدریه بازار شهرستان‌های اطراف را نیز پوشش می‌دهد لازم است میزان سهمیه کالاهای اساسی این شهرستان افزایش یابد.

فرماندار تربت حیدریه با اشاره به اینکه تربت حیدریه یکی از بزرگترین باراندازهای دام زنده کشور است، تصریح کرد: با توجه به محدودیت‌های موجود باید ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی خروج دام را از شهرستان مدیریت و آزاد کنیم تا دامداران و تولیدکنندگان دامی عزیز ضمن تامین گوشت مورد نیاز شهرستان، متضرر نشوند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 10