شناسایی ۳۳۲۵ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح تشدید بازرسی در مشهد
شناسایی ۳۳۲۵ واحد صنفی متخلف در اجرای طرح تشدید بازرسی در مشهد

کارشناس مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از بازرسی تعداد ۱۵۴۹۵ واحد اقتصادی و تنظیم ۳۳۲۵ گزارش تخلف در اجرای تشدید پایگاه‌های بازرسی ونظارت بر عرضه کالاهای اساسی در مشهد خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ بخش علی بیاتی قله زو در این باره گفت: از ابتدای اجرای طرح تشدید و استقرار بازرسان در پایگاه‌های طرح تشدید نظارت و بازرسی که از هشتم آذرماه جاری با تمرکز بر عرضه کالاهای اساسی در قالب ایجاد ۱۱ پایگاه دریافت گزارش‌ها و شکایات تخلفات اقتصادی در نقاط مختلف مشهد آغاز شده است و در طی هشت هفته تعداد ۱۵۴۹۵ واحد صنفی و غیر صنفی مورد بازرسی قرار گرفته و تعداد ۳۳۲۵ پرونده تخلف تنظیم وجهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

کارشناس مسئول سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد: این طرح با مدیریت استانداری خراسان رضوی و همکاری بازرسان اتاق اصناف مشهد، تعزیرات حکومتی و بهره گیری از ظرفیت نیروهای مردمی و بسیج اصناف مشهد وبازرسان این سازمان در قالب ۱۱ پایگاه ثابت با مشارکت و پشتیبانی شهرداری در مناطق مختلف شهر مشهد اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: این طرح به صورت دریافت شکایات از تخلفات اقتصادی در محل پایگاه و انجام گشتهای مشترک بازرسی در سطح شهر و رسیدگی به شکایات و گزارشات تخلفات اقتصادی اعم از احتکار، گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم صدور فاکتور و مواردی از این دست انجام می‌شود و همچنین به شکایات رسیده به شماره‌های ۱۲۴، ۱۳۵، ۳۱۷۳۰ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۸۱۲۴ نیز رسیدگی می‌شود.

بیاتی قله زو در پایان تاکید کرد: در مدت اجرای طرح تعداد ۸۶۸ گزارش ستاد خبری حضوری وسامانه ۱۲۴ در این پایگاه‌ها مورد رسیدگی قرار گرفته و تعداد ۳۲۷ گزارش ستاد خبری منجر به تشکیل پرونده شده است.

image_printچاپ مطلب

Views: 0