دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواف موظف به حمایت حداکثری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستند
دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواف موظف به حمایت حداکثری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هستند

فرماندار شهرستان خواف گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف به حمایت حداکثری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان به‌ویژه با توجه به پتانسیل‌های بالای این شهرستان درزمینهٔ تولید برق از انرژی باد و خورشید می‌باشند.

به گزارش اختر شرق؛ جلسه لزوم حمایت حداکثری از سرمایه‌گذاری فعالان بخش خصوصی در عرصه تولیدات انرژی‌های تجدید پذیر شهرستان خواف برگزار شد.

فرماندار خواف در دیدار تعدادی از فعالین اقتصادی متقاضی سرمایه‌گذاری در بخش انرژی‌های تجدید پذیر شهرستان ضمن اعلام این موضوع که برابر دستورات استاندار استان خراسان رضوی در چارچوب طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی استان، گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف به حمایت حداکثری از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در شهرستان به‌ویژه با توجه به پتانسیل‌های بالایی این شهرستان درزمینهٔ تولید برق از انرژی باد و خورشید می‌باشند.

سنجرانی همچنین تأکید کرد: با توجه به درخواست‌های فراوان سرمایه‌گذاران برای واگذاری زمین و همکاری‌های دادستان عمومی و انقلاب  شهرستان در این زمینه مقرر گردیده است که آن دسته از زمین‌های واگذارشده در اراضی ملی که تاکنون منتج به سرمایه‌گذاری نگردیده است و مهلت قانونی آن جهت انجام پروژه به پایان رسیده است در اسرع وقت خلع ید شده و به متقاضیان جدید واگذار گردد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 5