توزیع بیش از ۹۵۰ تن مرغ منجمد و گرم، ۵۰ تن در فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در مشهد
توزیع بیش از ۹۵۰ تن مرغ منجمد و گرم، ۵۰ تن در فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در مشهد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد از توزیع ۹۱۶ تن مرغ منجمد و ۴۰ تن مرغ گرم، ۵۰ تن گوشت منجمد گوسفندی و گاوی و ۲۲ تن گوشت گرم گوساله ویژه ایام نوروز در فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در شهرستان مشهد خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ سعید خوش قامت، معاون رئیس سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد بابیان اینکه برای تأمین اقلام ضروری مردم در آستانه سال نو و تنظیم بازار بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار، مرغ منجمد، گوشت منجمد گوسفندی و گاوی برای خانوارهای مصرف‌کننده توزیع شد، عنوان کرد: در شش بازار عرضه مستقیم کالا برای دریافت حواله به جهاد کشاورزی شهرستان مشهد مراجعه نموده و توسط کارشناسان تنظیم بازار حواله جهت دریافت و توزیع صادرشده است.

وی ادامه داد: به‌منظور اطمینان از دسترسی گروه‌ها، جهاد کشاورزی شهرستان مشهد به‌صورت تمام‌وقت با تلاش همکاران تنظیم بازار و نظارت و بازرسی خدمت‌رسانی کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مشهد، ذخایر مرغ منجمد در شهرستان مشهد را مناسب ارزیابی کرد و گفت: کمبودی برای تأمین و عرضه مرغ منجمد نداریم و تا زمانی که نیاز باشد توزیع مرغ منجمد ادامه خواهد داشت و گوشت قرمز و مرغ در حوزه شهرستان مشهد، در فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا در حال توزیع است.

image_printچاپ مطلب

Views: 61