تجلیل از کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر
تجلیل از کارکنان سازمان همیاری شهرداری‌های استان به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

در جلسه‌ای به مناسبت ۱۱ اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر از کارکنان زحمتکش واحدهای مختلف سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی تجلیل شد.

به گزارش اختر شرق؛ این جلسه صبح امروز با حضور محمد رضا تازیکی مدیرعامل سازمان، معاونان و کارکنان بخش‌های مختلف در سالن جلسات سازمان همیاری برگزار شد.

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در این جلسه ضمن تبریک روز جهانی کارو کارگر از زحمات پرسنل تلاشگر بخش‌های مختلف اداری، پشتیبانی، خدماتی، فنی، مهندسی و… بخش ستادی سازمان و شرکت‌ها و موسسات تابعه قدردانی کرد.

وی با بیان این که کارگران موتور محرک سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف هستند، عنوان کرد: موفقیت‌های کسب شده در عرصه‌های مختلف کشور مرهون زحمات کارکنان و جامعه کارگری به عنوان بازوان اجرایی مجموعه‌های مختلف کاری بوده که این سرمایه‌های انسانی از جایگاه ویژه‌ای در جهت رشد و تعالی هر مجموعه برخوردارند.

تازیکی در پایان گفت: پرسنل سازمان همیاری و شرکتهای تابعه دربخش‌های مختلف ستادی، عمرانی، گردشگری، خدماتی، تولیدی و… به عنوان جامعه کارگری نقش مهمی در اعتلای مجموعه‌های وابسته داشته و باید تلاش آن‌ها به نحو شایسته مورد قدردانی واقع شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 80