تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر در سرخس علیه کرونا واکسینه شدند
تاکنون بیش از ۶۰۰ نفر در سرخس علیه کرونا واکسینه شدند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سرخس از اجرای واکسیناسیون ۶۴۶ نفر از شهروندان سرخسی علیه ویروس کرونا در مرحله اول خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ نادری با بیان اینکه تاکنون مرحله اول واکسیناسیون کادر درمانی انجام شده گفت: در این مرحله تعداد پنج نفر از نیروهای شهرداری که در کار متوفیات که فعالیت دارند، ۲۰ نفر از بیماران در حال دیالیز و ۱۸ نفر از افراد بالای ۸۰ ساله شهرستان دوز اول واکسن را دریافت کردند و کماکان ادامه دارد.

وی با تاکید بر ثبت نام مردم در سامانه سینا ودادن اطلاعات دقیق عنوان کرد: این سامانه جهت شناسایی افرادی که تمایل دارند واکسن دریافت کنند ایجاد شده تا با ثبت نام بصورت الکترونیکی افراد از طریق پیامک اطلاع‌رسانی شود همچنین پایگاه‌های بهداشت در محلات نیز آماده ثبت نام مردم هستند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سرخس خاطر نشان کرد: هم اکنون از چهار نوع واکسن کره‌ای، هندی، روسی و چینی در امر واکسیناسیون استفاده می‌شود که بعد از گروههای بالای ۸۰ سال وافرادی با بیماری‌های خاص بقیه گروه‌های سنی به ترتیب وتا پایان سال واکسینه می‌شوند.

نادری، آخرین وضعیت شهرستان را نارنجی و شکننده اعلام کرد و گفت: از ابتدای سال جاری، از ۱۰۳۷ نفر نمونه گیری به عمل آمده که موارد مثبت ۳۰۵ نفر منفی ۷۰۹ بهبودیافتگان ۱۵۹ درحال درمان ۱۴۶ در انتظار جواب ۲۳ نفر و متاسفانه هفت نفر از عزیزمان در سطح شهرستان جان باختند.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 25