بهبود اشتغال شهرستان کاشمر با راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد
بهبود اشتغال شهرستان کاشمر با راه‌اندازی مجدد واحدهای تولیدی راکد

در جهت بهبود اشتغال و در راستای شعار سال با همکاری و پیگیری مجموعه جهاد کشاورزی کاشمر یک واحد مرغداری راکد بعد از ۱۰ سال مجدداً راه‌اندازی و به چرخه تولید بازگردانده شد.

به گزارش اختر شرق؛ محمد شجعی مدیر جهاد کشاورزی کاشمر در این باره گفت: با توجه به معنویات مقام معظم رهبری و در راستای نام‌گذاری سال ۱۴۰۰ و انتخاب شعار امسال مبنی بر تولید،پشتیبانی و مانع زدایی‌ها و با توجه به تدابیر اندیشیده شده دولت در جهت رونق تولید امیدواریم تا پایان سال شاهد افزایش راه‌اندازی واحدهای تولیدی راکد شهرستان کاشمر به چرخه تولید باشیم تا بتوانیم در جهت بهبود اشتغال شهرستان گام‌های مؤثری برداشته باشیم.

شجعی بیان کرد: در همین راستای همکاران تولیدات دامی مدیریت جهاد کشاورزی کاشمر باهدف مرتفع نمودن مشکلات حوزه تولید و پشتیبانی همه‌جانبه از تولیدکننده بر آن شدند واحدهای مرغداری که قابلیت برگشت به چرخه تولید را دارند شناسایی شوند.

وی تصریح کرد: با جلسات متعدد و تخصصی با مرغداران و بررسی مشکلات پیشروی آن‌ها و جذب سرمایه‌گذار در جهت راه‌اندازی یک واحد مرغداری گوشتی با ظرفیت ۲۰ هزار قطعه که حدود ۱۰ سال است از چرخه تولید خارج‌شده بود را با سرمایه‌گذاری حدود ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و افزایش ظرفیت به ۴۳ هزار قطعه و جوجه ریزی در تیرماه سال جاری به چرخه تولید بازگردانده شد.

مدیر جهاد کشاورزی کاشمر اظهار امیدواری کرد: در ماه‌های آتی با کمک دستگاه‌های اجرایی شاهد پویایی در عرصه تولید شهرستان باشیم.

image_printچاپ مطلب

Visits: 47