برگزاری ۶ دوره آموزشی منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی مشهد الرضا علیه‌السلام
برگزاری ۶ دوره آموزشی منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی مشهد الرضا علیه‌السلام

دوره آموزشی منتخبین ششمین دوره شورای اسلامی شهر مشهد الرضا علیه‌السلام در سالن جلسات سازمان پایانه‌های مسافربری برگزاری شد.

به گزارش اختر شرق؛ با توجه به کار کارشناسی و بررسی‌های صورت گرفته در حوزه شهرسازی، فنی و عمران، اقتصادی، برنامه‌وبودجه، خدمات شهری و فرهنگی شش دوره آموزشی با بهره‌گیری ازنظر کارشناسان فعال در حوزه مشهد الرضا علیه‌السلام برگزار شد.

با توجه به اینکه منتخبین مردم در ششمین دوره شورای اسلامی مشهد الرضا علیه‌السلام از نخبگان و متخصصین شهری هستند و سابقه مدیریت و خدمت‌رسانی را در رزومه کاری خوددارند، بااین‌وجود برای درک هرچه بیشتر و بهتر معضلات و مشکلات شهری و راهکارهای ارائه خدمات هرچه بیشتر به مردم، شاهد حضور حداکثری منتخبین در دوره‌های آموزشی هستیم.

دوره آشنایی با وظایف شورای اسلامی شهر و کمیسیون‌های شهرداری با تأکید بر کمیسیون‌های شبه قضایی توسط مهندس عباس زاده، دوره آشنایی با حسابرسی در شهرداری‌ها توسط دکتر قمیان، دوره آشنایی با درآمد و روش‌های افزایش‌ آن توسط مهندس محمدی مقدم، دوره آموزشی آشنایی با آیین‌نامه مالی و معاملاتی و معاملات در شهرداری‌ها توسط مهندس نریمان علیزاده برگزار شد.

همچنین دوره آشنایی با قوانین و مقررات شهرسازی توسط دکتر حسین نژاد و دوره آشنایی با اصول و قوانین وضع، تصویب و وصول عوارض در شهر توسط مهندس میرنجاتی در نوبت عصر برگزار شد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 61