برگزاری چهارمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فریمان
برگزاری چهارمین جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان فریمان

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی فریمان از برگزاری چهارمین جلسه کارگروه اشتغال و همچنین کمیته نظارت بر طرح‌های اشتغال پایدار روستایی و عشایری این شهرستان با حضور عباسعلی صفایی فرماندار، اعضاء کارگروه، معین‌های اقتصادی و امام جمعه خبر داد.

به گزارش اختر شرق؛ در این جلسه عملکرد حوزه‌های مختلف اشتغال از جمله: اقدامات دبیرخانه و کارگروه اشتغال شهرستان از ابتدای سال تا کنون، عملکرد اشتغال ایجادی دستگاه‌های اجرایی دارای تعهد اشتغال، عملکرد حوزه مشاغل خانگی، اشتغال پایدار روستایی و عشایری، تسهیلات کرونا برای واحدهای بشدت آسیب دیده از کرونا، کارآموزی در محیط کسب و کار واقعی، کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی، مشاغل خانگی و نظارت بر طرح‌های دریافت کننده تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه امام جمعه شهرستان ضمن خداقوت و تشکر از تمامی دستگاه‌های متولی اشتغال با عنایت به وضعیت سخت اقتصادی همراهی و مساعدت بیشتر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها را خواستار شد.

در پایان فرماندار و رئیس کارگروه اشتغال شهرستان نیز ضمن تذکر به دستگاه‌هایی که از اشتغال تعهد شده عقب هستند خواستار جبران عقب ماندگی تا جلسه بعد شده و به طرح‌های سرمایه‌گذاری انجام گرفته در حوزه صنعت و کشاورزی منطقه پرداخت.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7