برپایی ۱۲ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران حرم رضوی در سبزوار
برپایی ۱۲ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران حرم رضوی در سبزوار

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سبزوار گفت: هم‌زمان با روزهای پایانی ماه صفر ۱۲ موکب برای خدمت‌رسانی به زائران رضوی در مسیرهای ارتباطی شهرستان سبزوار در غرب استان خراسان رضوی برپا شده است.

به گزارش اختر شرق؛ حسنعلی حبیب‌پور با اعلام این خبر افزود: این موکب‌ها به منظور تسهیل سفر و ارائه خدمات مطلوب به زائران بارگاه ملکوتی امام علی بن موسی الرضا (ع) در حاشیه راه‌های ارتباطی سبزوار مستقر شده‌اند.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان سبزوار ادامه داد: این ایستگاه‌ها با همیاری نهادهای اجرایی و خیران فعال شده که در آن‌ها روزانه به ۱۸ تا ۲۰هزار زائر ومسافر خدماتی شامل توزیع غذای گرم، میان وعده و چای ارائه می‌شود.

او تصریح کرد: هم‌چنین نمازخانه‌ها، رستوران‌های بین‌راهی وسرویس‌های بهداشتی در طول مسیر به منظور رفاه حال زائران تجهیز شده و اماکن اقامتی شهرستان سبزوار شامل مدارس و بقاع متبرکه نیز مهیای اسکان زائران است.

حبیب‌پور گفت: موکب مسیر روستای «استیر»، پلیس راه، پارک بهمن، مجتمع خدمات رفاهی حاج ملاهادی سبزواری و مجتمع خدمات رفاهی «کلیدر» از دیگر موکب‌های برپا شده برای خدمت به زائران پایان ماه صفر هستند.

image_printچاپ مطلب

Visits: 41