افتتاح قرارگاه رسانه‌ای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی
افتتاح قرارگاه رسانه‌ای جمعیت هلال احمر خراسان رضوی

به گزارش اختر شرق؛ دکتر سید علی منیری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی گفت: قرارگاه رسانه‌ای جمعیت هلال احمر این استان در حوزه جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم غزه، یمن و لبنان به منظور انعکاس همدلی مردم استان در کمک به مردم لبنان، غزه و یمن افتتاح شد. وی افزود: در پی تهاجم […]

به گزارش اختر شرق؛ دکتر سید علی منیری مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی گفت: قرارگاه رسانه‌ای جمعیت هلال احمر این استان در حوزه جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم غزه، یمن و لبنان به منظور انعکاس همدلی مردم استان در کمک به مردم لبنان، غزه و یمن افتتاح شد.

وی افزود: در پی تهاجم رژیم صهیونسیتی علیه مردم لبنان، غزه و یمن و نظر به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «برهمه مسلمانان فرض است که با امکانات خود در کنار مردم لبنان و حزب ا… سرافراز بایستند» جمعیت هلال احمر نیز به استناد ماده ۴ اساسنامه جمعیت هلال احمر و وظایف و ماموریت‌های ذاتی جمعیت هلال احمر اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی برای مردم لبنان، غزه و یمن نموده است.

وی بیان کرد: در راستای تبیین هرچه بیشتر موضوع و بهره مندی از ظرفیت‌های بالای رسانه‌ای استان قرارگاه رسانه‌ای در استان خراسان رضوی تشکیل گردیده است.

مدیر عامل جمعیت هلال‌احمر استان خراسان رضوی همچنین از آمادگی تمام نیروهای داوطلب فعال رسانه‌ای این استان برای تولید محتوا و گزارش همدلی مردمی خبر داد و گفت: امید است به زودی بتوانیم گزارش ارسال این کمک‌ها به مردم یمن، غزه و لبنان را ارایه نماییم.

image_printچاپ مطلب