افتتاح دو اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان بردسکن
افتتاح دو اقامتگاه بوم‌گردی در شهرستان بردسکن

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بردسکن گفت: اقامتگاه بوم‌گردی «عالیه بیگم» در روستای باب‌الحکم و «کویر» در روستای حطیطه در این شهرستان هم‌زمان با هفته دولت افتتاح و بهره‌برداری شد.

به گزارش اختر شرق؛ احمد صابری‌زارع با بیان اینکه این شهرستان شش اقامتگاه بوم‌گردی دارای پروانه فعالیت و تعداد ۸ اقامتگاه بوم‌گردی دارای مجوز اولیه و در حال راه اندازی و یا دریافت مجوز برای راه‌اندازی دارد، تصریح کرد: اقامتگاه بوم‌گردی عالیه بیگم در زمینی به مساحت حدود ۵۰۰ مترمربع و با زیربنای ۱۵۰ مترمربع دارای شش اتاق و باغ انجیر مصفایی است که با پنج میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و اشتغال پنج نفر مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.

صابری‌زارع عنوان کرد: همچنین اقامتگاه بوم‌گردی کویر در روستای حطیطه از توابع بخش انابد شهرستان بردسکن نیز در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع با چهار اتاق و با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه گزاری و با اشتغال سه نفر مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده است.

مدیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بردسکن تصریح کرد: این دو اقامتگاه بوم‌گردی هم‌زمان با هفته دولت سال جاری و با حضور مسئولان اداری شهرستان و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ستاد کرونا به بهره‌برداری رسید.

image_printچاپ مطلب

Visits: 7