آسفالت روستای سعادت‌آباد شهرستان رشتخوار به متراژ ۷۰۰۰ متر
آسفالت روستای سعادت‌آباد شهرستان رشتخوار به متراژ ۷۰۰۰ متر

فرماندار شهرستان رشتخوار ضمن تشکر از نماینده مردم رشتخوار و خواف در مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری قیر رایگان، و مجموعه فرمانداری و بخشداری گفت: آسفالت روستای سعادت‌آباد به متراژ ۷۰۰۰ متر انجام شد.

به گزارش اختر شرق؛ حسین باهوش در جمع مردم سعادت‌آباد رشتخوار بابیان اینکه در دوماهه اخیر بیش از ۵۰ هزار مترمربع بااعتبار ۱۸ میلیارد تومان معابر تعدادی از روستاهای شهرستان آسفالت شده است، گفت: تاکنون ۹ روستای شهرستان آسفالت شده است.

وی ادامه داد: امسال رشتخوار بیشترین سهم جذب قیر رایگان را در سطح استان خراسان رضوی داریم.

باهوش بابیان اینکه ملت ایران هرگز دستاوردهای ارزنده انقلاب را تهدید نخواهد گرفت، عنوان کرد: مردم هیچ‌گاه از انقلاب فاصله نخواهد گرفت و از ما مسئولین جلوتر هستند.

وی افزود: ما برای خدمت به مردم مسئولیت پذیرفته‌ایم و کسانی که خسته شده‌اند از کار و مسئولیتش کنار بکشد.

فرماندار رشتخوار خواستار تخصیص اعتبار برای رفع مشکل زیرساخت‌های حوزه آب شرب در سطح شهرستان رشتخوار شد و گفت فرسودگی لوله‌های آب شرب در سطح شهرستان باعث افزایش هدر رفت آب شرب در منطقه و گاها کمبود آب در برخی از مناطق شهرستان شده است.

باهوش، رشتخوار را بحرانی‌ترین دشت کم آب کشور اعلام کرد و خواستار رعایت الگو مصرف بهینه آب شرب از سوی مردم خصوصاً در فصل گرما شد و عنوان کرد: اگر الگو مصرف را رعایت نکنیم طی ده سال آینده خبری از آب شرب شیرین در شهرستان نیست و تا ۲۲ سال آینده دیگر از آب شرب در رشتخوار خبری نیست.

خبرنگار: محمودی

image_printچاپ مطلب

Visits: 22