آزادی ۱۶ زندانی خراسان رضوی در پویش نذر هشتم
آزادی ۱۶ زندانی خراسان رضوی در پویش نذر هشتم

مدیرکل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی خراسان رضوی گفت: ۱۶ زندانی نیازمند به نیت امام هشتم از زندانهای خراسان رضوی آزاد شدند.

به گزارش اخترشرق؛ هم‌زمان با هشتم خردادماه در اجرای نوزدهمین مرحله اجرای پویش مردمی نذر هشتم ۱۶ زندانی نیازمند از زندان‌های مشهد و تربت‌حیدریه آزاد شدند.

در آیین آزادی این زندانیان که مرتضوی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان و ارجائی شهردار مشهد مقدس نیز حضور داشتند، جانفدا مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی در تشریح طرح نذر هشتم گفت: در این طرح هشتم هرماه حداقل ۸ زندانی نیازمند به نیت امام هشتم حضرت ثامن‌الحجج (ع) با مشارکت ستاد دیه استان، موسسه نیکوکاری سفیران ضامن آهو و نمازگزاران مساجد از زندان آزاد می‌شوند.

 وی افزود طی نوزده مرحله اجرای این طرح در خراسان رضوی، با عنایت و توجه خاص حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) با احتساب این ۱۶ نفر درمجموع ۵۶۵ نفر به نام امام هشتم تاکنون آزاد و با پیوند با مساجد به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

شایان‌ ذکر است: در مراسمی که به همین مناسبت در زندان شهرستان تربت‌حیدریه با حضور امام‌جمعه، فرماندار، اعضای شورای شهر، مدیرکل زندان‌های خراسان رضوی و جمعی از خیرین برگزار شد.

خبرنگار: سمانه جعفری

image_printچاپ مطلب

Visits: 2