نیشابور قطب تیراندازی خراسان رضوی و کشور است

به گزارش اختر شرق؛ مجمع عمومی سالانه هیات تیراندازی خراسان رضوی امروز با حضور رئیس فدراسیون، رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی و اعضای مجمع برگزار شد.

غلامحسین نقدیان، رئیس هیات تیراندازی استان با اشاره به ۱۵۰ میلیون بدهی باقی مانده این هیات از روسای گذشته، عنوان کرد: سفر به شهرستان‌ها از جمله اقدامات اولیه‌ای بود که به آن پرداختیم، در سفر به تربت جام با حمایت فرمانداری این شهرستان توانستیم سالن تیراندازی تربت جام را فعال کرده و بزرگترین مسابقات تیراندازی را در این شهرستان برگزار کنیم، اما متاسفانه به دلیل کمبود بودجه و این سالن افتتاح نشده است.

وی افزود: افتتاح نخستین سالن تیراندازی در تایباد، برگزاری مسابقات در خواف همچنین تقدیر از کادر هیات رییسه گذشته و برگزاری جلسه راهکارهای رفع مشکلات هیات تیراندازی استان بخشی از اقدامات انجام شده این دوره مدیریتی هیات تیراندازی است.

رئیس هیات تیراندازی خراسان رضوی با اشاره به اینکه به علت شیوع ویروس کرونا لیگ تیراندازی کشور تعطیل است، اظهار کرد: در حال حاضر با مشکل سلاح مواجه هستیم و این در حالی است که طی یکسال اخیر که بسیج برای رفع این چالش اعلام آمادگی کرده است.

نقدیان گفت: اولین مسابقه تیراندازی به علت شرایط قرمز کرونایی مشهد در نیشابور برگزار شد، در حال حاضر شاهد این هستیم که این شهرستان قطب تیراندازی استان و کشور شده است، تیم‌های نیشابور در لیگ تیراندازی صاحب مقام هستند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه فردوسی نیز به یکی از قطب‌های تیراندازی استان تبدیل شده، خاطرنشان کرد: در این دانشگاه قرار است باشگاه و مسابقات اهداف پروازی راه اندازی شود.