فرماندار رشتخوار: امروز باید از تمام ظرفیت‌های بنیاد علوی و بنیاد برکت استفاده کنیم
فرماندار رشتخوار: امروز باید از تمام ظرفیت‌های بنیاد علوی و بنیاد برکت استفاده کنیم

فرماندار رشتخوار گفت: امروز باید از تمام ظرفیت‌های موجود در سطح شهرستان همانند بنیاد علوی و بنیاد برکت با توجه به امکانات آن‌ها استفاده کنیم، ما و شما به عنوان مسئولان باید پاسخگو و دستاوردهای نظام را برای همگان بیان کنیم.

به گزارش اختر شرق؛ حسین باهوش در پنجمین جلسه شورای اداری رشتخوار عنوان کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی تنها مختص ایران و شهرستان ما نیست، بلکه در کل دنیا وجود دارد و باید این‌ها را به مردم گفت.

فرماندار رشتخوار با تاکید بر اینکه هم اکنون بهترین موقعیت اعلام دستاوردهای نظام و انقلاب در کشور برای مردم است، گفت: ما باید به عنوان مسئولان در سطح جامعه بصیرت افزایی کنیم.

نماینده عالی دولت در رشتخوار اذعان کرد: مردم باید متوجه شود در حوزه‌های مختلف چه کارهایی انجام شده است، در هفته دولت بنا داریم دو سه تا پایگاه در سطح شهرستان راه اندازی کنیم که مسئولین به هر طریقی به مردم ارائه گزارش دهند.

باهوش با تاکید بر اینکه امروز رسانه ما باید مردم باشند، تصریح کرد: بسیاری امروز کارهای خوب صورت گرفته در کشور را نمی‌بیند، باید به صورت منطقی برخورد کنیم، ما در گذشته روزانه چقدر در موضوع کرونا مرگ و میر داشتیم و چگونه‌ایم مشکل کنترل شد و در ادامه باید گفته شود که ما امروز صادر کننده واکسن به دنیا هستیم.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب