شهردار قوچان: پول بیت‌المال، امنیت و سلامت مردم خط قرمز شهرداری است

به گزارش اختر شرق؛ دکتر ابوالفضل فاضلی حق پناه، شهردار قوچان در اولین نشست خبری با خبرنگاران این شهرستان گفت: در نظر داریم نشستی صمیمانه و گپی دوستانه داشته باشیم تا ازنقطه‌نظرها راهنمایی‌ها و انتقادات خبرنگاران بهره‌مند شویم و در کنار هم و با کمک هم بتوانیم قدم‌های مؤثری را برای شهر قوچان و اعتلای این شهر و رسیدن این شهر به جایگاه واقعی خود داشته باشیم.

فاضلی حق پناه اظهار کرد: به ارتباط نزدیک اصحاب رسانه و مجموعه مدیریتی اعتقاددارم، ولی دنبال بحث‌های پوپولیستی و نمایش در هیچ‌کدام از دوره‌های مدیریتی نبوده‌ام، چون اعتقاددارم که دو صد گفته چون نیم کردار نیست.

وی با اشاره به این‌که در سه ماه گذشته دست به ترکیب و تغییرات افراد نزده است، گفت: هرگونه ترکیب و برنامه‌ریزی نیاز به شناخت دارد، شناختی که وارد موضوع شوی و داده به دست بیاوری و حد سنجی داده‌ها را انجام دهی، آن موقع است که می‌توانیم یک برنامه‌ریزی عملیاتی تاکتیکی داشته باشیم.

شهردار قوچان بابیان این‌که اگر قرار باشد انرژی‌مان را برای بحث‌های سیاسی بازی بگذاریم از وظیفه اصلی‌مان غافل می‌شویم، خاطرنشان کرد: همه خدمتگزاران مردم هستیم و به دور هرگونه حاشیه و خط و خط بازی و سیاسی بازی کار می‌کنیم و تنها خط قرمز ما نظام و رهبری است و وارد مسائل سیاسی دیگر نمی‌شویم، شهردار و شهرداری‌ها باید صرفاً تلاش خود را در جهت خدمت‌رسانی به مردم داشته باشند و هرگونه حاشیه باعث می‌شود به مردم آن منطقه ظلم شود.

فاضلی حق پناه با اشاره به این‌که تلاش ما این بود که در قبال تمام اقدامات مباحث و انتقادات تند و تخریب‌ها و حاشیه‌ها سکوت کنیم، گفت: مردم ما دارای بینش بالایی هستند و متوجه می‌شوند که چه کسی کار می‌کند و چه کسی شعار می‌دهد و چه کسی بازی می‌کند.

وی با اشاره به این‌که پول بیت‌المال و امنیت و سلامت مردم خط قرمز ماست، خاطرنشان کرد: شهرداری یک مجموعه شهروند سپار است و بدون شهروندان محلی از اعراب ندارد و شهروندان سهامداران اصلی این شهر هستند و به‌عنوان شهردار وظیفه‌دارم که از منافع شهروندان دفاع کنم.

دکتر فاضلی حق پناه با اشاره به برف قوچان در ۲۸ اسفند و عملیات موفق شهرداری قوچان که در شب عید هیچ‌کدام از خیابان‌ها بسته نبود، گفت: این موضوع با همکاری آقای نماینده ممکن بود که از مشهد کمک گرفتیم و از ایشان تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: شاید این تلاش‌ها باعث شد که تنها شهرداری که به‌عنوان شهردار منتخب توانست در حضور معاونت ریاست‌جمهور در استان اجازه صحبت کردن پیدا کند شهردار قوچان بود و تنها شهرداری که لوح گرفت شهردار قوچان بود.

عکاس: مهدی عقیقی