به مناسبت هفته دولت برگزار می‌شود؛طرح عضویت رایگان کارکنان دولت و خانواده‌هایشان در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی

به گزارش اخترشرق؛ طرح عضویت رایگان کارکنان دولت و خانواده‌هایشان به مناسبت هفته دولت در کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی ضمن تبریک هفته دولت گفت: هدف اصلی کتابخانه‌های عمومی ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است. برای هدایت مردم به سوی کتابخانه‌ها و رسیدن به این هدف ابتدا باید زمینه حضور مردم در این فضاها را فراهم سازیم.
وی افزود: یکی از راه‌های ترغیب و تشویق مردم به سوی کتابخانه‌ها و آشنایی بیشتر با نسل جدید کتابخانه‌ها به عنوان فرهنگسراهای اجتماعی و آموزشگاه‌های غیررسمی برگزاری برنامه‌ها و طرح‌های مختلف در قالب عضویت در کتابخانه ها، نشست‌های کتابخوانی، رونمایی از کتاب و… است.

در همین راستا، همزمان با هفته دولت و در راستای گرامیداشت مقام کارمند، طرح عضویت رایگان کارکنان دولت به همراه خانواده‌هایشان در کلیه کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در روز سه شنبه ۸ شهریورماه ۱۴۰۱ اجرا می‌شود.

علاقمندان برای استفاده از طرح عضویت رایگان می‌توانند به صورت حضوری به کتابخانه مراجعه و مراحل ثبت نام را انجام دهند. همچنین می‌توان بصورت غیرحضوی از طریقه مراجعه به نشانی http://libs.plib31.ir استان، شهر و کتابخانه مورد نظر را انتخاب و با زدن کلید گزینه کد تخفیف را دریافت نمایند. پس از ارسال کد به شماره همراه وارده شد و ارائه آن به کتابدار مراحل ثبت نام تکمیل می‌شود.
متقاضی پس از دریافت کد می‌تواند تا ۱۸ شهریورماه به کتابخانه منتخب مراجعه و از تخفیف مورد نظر استفاده کند.
گفتنی است، عضویت در کتابخانه‌های عمومی استان در این طرح بصورت یکساله است.