افتتاح شرکت آزاده راه باغچه مشهد با دستگاه و مشارکت بانک ملی 
افتتاح شرکت آزاده راه باغچه مشهد با دستگاه و مشارکت بانک ملی 

مدیرعامل بهره برداری از آزاده راه‌های کشور گفت: این پروژه با همت وزارت راه شهرسازی آغاز به کار کرد و طول این بزرگراه به مساحت ۴۵۰ کیلومتر برای ثبت الکترونیک آماده خدمت‌رسانی به مردم عزیز ایران است.

به گزارش اختر شرق؛ عباس سرمدی با بیان اینکه افرادی که از سراسر ایران برای پا بوس امام رضا (ع) به مشهد مشرف می‌شوند در بدو ورود دیگر معطل عوارضی‌ها نخواهد شد، عنوان کرد: این توقفگاه‌ها در عوارضی‌ها باعث ایجاد تصادف میشد و مردمی که در این مسیر عزیزان خود را از دست دادند به صورت چشمگیری با افتتاح این عوارضی‌های الکترونیک این فوتی هاکاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت آزاد راه‌های کشور خاطرنشان کرد: ایستگاه عوارض شهید شوشتری عوارض مشهد طرق و عوارض مشهد فریمان در بحث الکترونیک اخذ عوارض که قبلاً از نسخه تک خوان استفاده میکردند امروز الکترونیکی باثبت دوربین شده‌اند که این خدمت بزرگی به سرعت بخشی به ورود خروجی مردم از این بزرگراه هاست.

وی تصریح کرد: الکترونیک شدن عوارضی آزاد راه باغچه مشهد در طی برنامه ریزی‌های انجام شده در سال ۱۳۹۹ مطالبات اولیه در خصوص این پروژه را استارت زده است.

سرمدی با اشاره به اینکه کار مهم اصل سرمایه‌گذاری و اجرای پروژه با مشارکت بانک ملی است، گفت: بانک ملی دغدغه‌اش زمانی که سرمایه‌گذاری میکند به ضرر و زیان‌اش فکر نمیکند و شرکت‌های خصوصی کم پیش می‌آید روی این پروژه‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

مدیرعامل کل بهره برداری آزاد راه‌های کشور خاطرنشان کرد: اولین موضوعی که در درگاه اینترنتی مطرح بوده سرعت بخشی به مسیر جاده‌های خراسان رضوی است.

سرمدی در پایان گفت: اولین آزاده در سطح کشور با عنوان مجموعه خصوصی ثبت الکترونیک انجام شده است.

خبرنگار: سمانه جعفری

image_printچاپ مطلب