افتتاح اولین مرکز دولتی طب ایرانی در نیشابور
افتتاح اولین مرکز دولتی طب ایرانی در نیشابور

نخستین مرکز دولتی طب ایرانی و سنتی در نیشابور افتتاح شد.

به گزارش اختر شرق؛رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: از دیرباز طب ایرانی و سنتی به عنوان طب مکمل در راستا و همراه طب جدید شناخته می‌شود و همین مسئله باعث شد که اولین مرکز طب ایرانی سنتی در نیشابور افتتاح شود.

غزاله دوست پرست ادامه داد: در این مرکز تمام خدمات درمانی متناسب با شرایط بیمار و با تعرفه دولتی ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: در این مرکز درمانی علاوه بر مباحث اصلاح مزاج، پاکسازی بدن، تغذیه و رژیم درمانی در صورت نیاز درمان هایی از جمله حجامت، زالو درمانی، فسخ، ماساژدرمانی، تست‌های رفلکسی و… , ارائه می‌شود.دوست پرست ادامه داد: برای احداث، تجهیز و افتتاح این مرکز با احتساب ملک در نظر گرفته شده، مجموعاً بیش از ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.