۵۰۰۰ بسته بهداشتی در مناطق محروم استان توزیع شد
۵۰۰۰ بسته بهداشتی در مناطق محروم استان توزیع شد

۵۰۰۰ بسته بهداشتی همراه با محلول ضدعفونی‌کننده دست در مناطق محروم توسط شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی توزیع شد.

به گزارش اختر شرق؛ آرزو حیدریان گفت: این شورا نظر به رسالت اجتماعی خود به‌منظور ارائه خدمات بهداشتی و پیشگیری از بیماری کرونا تاکنون اقدام به توزیع ۵۰۰۰ بسته بهداشتی نموده است.

رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت خراسان رضوی با تأکید به اینکه اقلام بهداشتی به‌تناوب در مابقی شهرستان‌های استان توزیع خواهد شد، عنوان کرد: اولین محموله اقلام بهداشتی شامل محلول ضدعفونی‌کننده دست، ماسک، دستکش، صابون، دستمال‌کاغذی در مراکز عمومی، برای بیماران خاص، افراد تحت پوشش شورا و مناطق محروم توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: تنظیم و پخش بروشورهای آموزشی و ارسال پیام‌های اطلاع‌رسانی بهداشتی باهدف افزایش آگاهی و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا و حفظ سلامتی افراد جامعه انجام‌شده تا بتوانیم جامعه را از آسیب‌های احتمالی محفوظ بمانند.

وی با اشاره به اینکه این اقلام بهداشتی باهدف جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در محیط‌های عمومی و جامعه هدف توزیع‌شده است، تأکید کرد: اکنون بیش از هر زمان دیگر جامعه نیازمند ایثار اجتماعی و همدلی برای مقابله با کرونا و بحران در خصوص بیماران خاص و افراد کم برخوردار جامعه هستیم.

حیدریان در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای تداوم اجرای این طرح برای توزیع اقلام بهداشتی موردنیاز مردم ابراز امیدواری کرد و گفت: تهیه و توزیع این اقلام بهداشتی توسط خیرین در شرایطی که برخی به دنبال احتکار این کالا هستند، شاید بتواند در رفع نیازهای مردم به‌ویژه بیماران خاص و افراد کم برخوردار در جامعه اثرگذار باشد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 0