فرماندار تربت‌جام: پروژه ۳/۵ کیلومتری ورودی و خروجی شهر نصرآباد پس از ده سال هفته دفاع مورد بهره‌برداری قرارمی گیرد
فرماندار تربت‌جام: پروژه ۳/۵ کیلومتری ورودی و خروجی شهر نصرآباد پس از ده سال هفته دفاع مورد بهره‌برداری قرارمی گیرد

فرماندار تربت‌جام با صرف هزینه بیش از ده میلیارد تومان اعتبار عملیات اجرایی پروژه ‌ملی ۳/۵ کیلومتری ورودی و خروجی نصرآباد پس از ده سال این هفته رسماً به پایان می‌رسد و هم‌زمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد

مرتضی حمیدی فرماندار تربت‌جام در حاشیه بازدید از پروژه ورودی و خروجی نصرآباد در گفتگو با خبرنگار اختر شرق گفت: عملیات اجرایی پروژه ملی ورودی و خروجی نصرآباد ‌بیش از ده سال به دلیل کمبود اعتبارات روند کار دچار اشکال شده بود که با پیگیرهای لازم توسط فرمانداری و مدیرکل راه و شهرسازی مشکلات پروژه مرتفع و مورد بازدید مدیرکل خراسان قرار گرفت و عملیات اجرایی پروژه در دستور کار قرار گرفت.

وی با قدردانی از همراهی راه و شهرسازی، شورای اسلامی، ‌شهردار، بخشدار نصرآباد و پیمانکار پروژه تصریح کرد: پیمانکار پروژه کار را باکیفیت و با سرعت‌بالا شروع کرد و احداث دو میدان ورودی و خروجی که در تعهد پیمانکار نبود توسط همین پیمانکار احداث شد.

وی از شهردار و شورای اسلامی نصرآباد درخواست کرد: به‌منظور جلوگیری از هرگونه حوادث ترافیکی در اسرع فضاسازی و روشنایی دو میدان احداثی ورودی و خروجی را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به مزایای پروژه یادآور شد: قبل از اجرای این پروژه مردم منطقه شاهد حوادث متعدد تلخ و مرگباری در این محدوده بودند و کشته‌های زیادی دادند و اجرای این پروژه از مطالبات به‌حق مردم و کلی شهرستان تربت‌جام بود.

رئیس راه و شهرسازی تربت‌جام با اشاره به مشخصات فنی پروژه ملی ورودی و خروجی نصرآباد گفت: عملیات اجرایی پروژه ورودی و خروجی نصرآباد با تأمین اعتبار از سال ۹۸ شروع شد و هر لاین با عرض ۱۱/۵ متر و ارتفاع ۶/۲ اجراشده است و ضخامت آسفالت در دولایه بیندرو پوپکاه ۱۲ سانت است.

علی مظفری افزود: وسط باند نیوجرسی قرارمی گیرد و فضاسازی داخل میادین ورودی و خروجی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر انجام‌ می‌گیرد که با اجرای این پروژه بحث کنارگذر نصرآباد فعلاً منتفی است.

image_printچاپ مطلب

Visits: 6