استخر شنای رشتخوار تا دهه فجر به بهر‌ه برداری می‌رسد
استخر شنای رشتخوار تا دهه فجر به بهر‌ه برداری می‌رسد

مهدی پرتو رئیس اداره ورزش و جوانان رشتخوار گفت: تا پایان سال ۹۹ مبلغ ۳ میلیارد و ۷۹۰ میلیون تومان اعتبار به استخر شنای رشتخوار تخصیص پیداکرده است که در صورت تخصیص اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی امسال، این پروژه تا دهه فجر ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

 مهدی پرتو در گفت‌وگو با خبرنگار اختر شرق؛ گفت: با توجه به پتانسیل خوب رشته ورزشی والیبال در رشتخوار و در پی حضور قوچان نژاد معاون اداره کل ورزش جوانان استان و رئیس هیئت والیبال استان قول سهمیه لیگ برتری برای والیبال شهرستان گرفته شد.

پرتو در ادامه با تأکید بر پیگیری‌های حجت‌الاسلام احمد پور نماینده خواف و رشتخوار در رابطه با موضوع روشنایی مجموعه ورزشی شهید عمرانی بیان داشت: با پیگیری‌های انجام‌شده قول مساعد در رابطه با تجهیز روشنایی مجموعه ورزشی شهید عمرانی رشتخوار داده‌شده و به‌زودی خبرهای خوبی در این رابطه خواهد رسید.

وی همچنین در رابطه با استخر شنای شهرستان و وضعیت پیشرفت این پروژه اظهار داشت: هم‌اکنون کار تکمیل استخر شنای رشتخوار در حال دنبال شدن است و کار کاشی‌کاری مجموعه به پایان رسیده و طرح لوله‌گذاری در حال دنبال شدن است.

پرتو با اشاره به فعالیت لیگ‌های فوتبال در ۳ رده نوجوانان، جوانان و بزرگ‌سالان در رشتخوار اذعان داشت: هم‌اکنون ۸ گروه در لیگ بزرگ‌سالان در حال بازی و در رده نوجوانان و جوانان به‌زودی نتایج نهایی آن در فینال مشخص خواهد شد.

وی گفت روز گذشته جبار قوچان نژاد معاون ورزشی مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در رشتخوار حضور پیدا کرد و از بخش‌های مختلف بازدید کرد، در حاشیه این بازدید قول واگذاری سهمیه لیگ برتری والیبال برای رشتخوار نیز گرفته شد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 9