۵۶ طرح طی هفته دولت در خواف به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۱۱ طرح آغاز می‌شود
۵۶ طرح طی هفته دولت در خواف به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۱۱ طرح آغاز می‌شود

فرماندار شهرستان خواف گفت: ۵۶ طرح طی هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد و عملیات اجرایی ۱۱ طرح آغاز می‌شود.

به گزارش اختر شرق؛ مهدی عباسپور، فرماندار شهرستان خواف گفت: برای اجرای طرح‌های در دست بهره برداری و یا طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها در هفته دولت در شهرستان خواف آغاز می‌شود، در مجموع ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و خواهد شد.

وی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های مختلف برق‌رسانی و توسعه و عمران شهری و روستایی، ورزشی، کشاورزی، بهداشت و درمان، تامین آب شرب، آموزش و پرورش، مخابرات، صنعت و معدن، حمل و نقل و اشتغالزایی است.

فرماندار خواف بیان کرد: مهمترین این طرح‌ها شامل برق‌رسانی روستاهای کالشور و بنیاباد، تامین آب شرب مورد نیاز شهر خواف از طریق حفر دو حلقه چاه، تامین آب شرب روستاهای چاه زول و نهور، افتتاح و آغاز عملیات اجرایی تعدادی فضای آموزشی جدید، پرداخت تسهیلات اشتغالزایی قرض الحسنه به طرح‌های تولیدی، توسعه تلفن همراه در روستای باغ بخشی، بهره برداری از مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین و جدول‌گذاری و آسفالت معابر شهری و روستایی این شهرستان است.

عباسپور در پایان گفت: بیشترین اعتبارات طرح‌های قابل بهره‌برداری و یا طرح‌هایی که عملیات اجرایی آن‌ها طی هفته دولت در شهرستان خواف آغاز می‌شود به میزان ۵۴ میلیارد تومان مربوط به بخش کشاورزی است و بخش‌های صنعت و معدن و آموزش و پرورش به ترتیب با ۴۲ میلیارد تومان و ۲۸ میلیارد تومان در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 5