۲۴۰ میلیارد ریال سهم اعتبارات تملک دارایی استانی شهرستان زاوه
۲۴۰ میلیارد ریال سهم اعتبارات تملک دارایی استانی شهرستان زاوه

نماینده مردم شریف تربت حیدریه،مه ولات و زاوه گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده از محل استانی برای شهرستان زاوه ۲۴ میلیارد تومان است در صورتی که سهم این شهرستان که یک درصد از جمعیت استان را دارا می‌باشد، باید ۲۸ میلیارد تومان باشد.

به گزارش اختر شرق؛ محسن زنگنه، نماینده مردم شریف تربت حیدریه،مه ولات و زاوه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان زاوه گفت: در توزیع اعتبارات سفر رئیس جمهور، به محرومیت شهرستان ها توجه گردد.

 زنگنه بیان کرد: اگر بر اساس تناسب جمعیت این شهرستان و برمبنای جمعیت استان در نظر بگیریم سهم اعتبارات سفر رییس‌جمهور باید یک درصد از کل اعتبارات ابلاغی باشد.

وی افزود: با توجه به اینکه بیش از ۸۵ درصد جمعیت این شهرستان در روستاها زندگی میکنند  و اقتصاد انها مبتنی بر کشاورزی و دامداری است در حوزه اعتبارات استانی نیز سهم زاوه باید بیشتر از این درنظر گرفته شود. اعتبارات در نظر گرفته شده از محل استانی برای این شهرستان ۲۴ میلیارد تومان است در صورتی که سهم این شهرستان که یک درصد از جمعیت استان را دارا می‌باشد، باید ۲۸ میلیارد تومان باشد.

دکتر زنگنه در پایان خاطرنشان کرد: جذب اعتبارات نیازمند این است که مدیران شهرستان علاوه بر داشتن طرح و برنامه به صورت شبانه روزی در استان از ادارت کل این اعتبارات را پیگیری کنند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 6