۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت‌شده است
۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت‌شده است

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی خراسان رضوی گفت: ۹ دی در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و ملت ایران به این تاریخ افتخار می‌کنند.

به گزارش اختر شرق؛ سردار یوسف علیزاده مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی خراسان رضوی در ۹ دی در جمع اهالی رشتخوار با اشاره به اینکه ۹ دی پوزه استکبار و منافقان به خاک مالیده شد و این روز را باید گرامی بداریم و این رخ داد عظیم را باید گرامی بداریم، گفت: فتنه ۹ دی ۸۸ یک جنگ عظیم علیه جمهوری اسلامی ایران بود که دشمن در این فتنه به دنبال جبران شکست خود در جنگ تحمیلی بود.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های اسلامی خراسان رضوی بابیان اینکه آنچه فتنه ۸۸ را به وجود آورده بود درواقع یک بیماری بود که باید این بیماری برطرف می‌شد و آن بیماری ضعف بصیرت و کنیه توزی ها و بروز غبار فتنه بود، مطرح کرد: در فتنه ۹ دی، خواص دنبال غلطی بودند که اشتباه کرده بودند و کوتاه نمی‌آیند و ۹ دی باطل کننده این طلسم و سحر بود و منطق ۹ دی و منطق ولایت مداری ویار ری گر دین خدا بود که توسط ملت ایران رقم خورد.

وی ادامه داد: اگر ۹ دی را گرامی می‌داریم محال است که نظام و انقلاب و ولایت را فراموش کنیم.

سردار علیزاده با اشاره به فتنه ۵ دی سال جاری، خاطرنشان کرد: دشمن بنا بود به بهانه چهلمین روز کشته‌شدگان فرضی توسط دشمن فتنه دیگر علیه جمهوری اسلامی درست کنند؛ و از این سناریوها چند ده تا و صدها فتنه راه انداخته‌اند.

مدیرکل حفظ و آثار ارزش‌های انقلاب اسلامی خراسان رضوی اظهار کرد: انقلاب اسلامی و ملکت صاحب دارد و امت اسلامی وفادار به‌نظام و انقلاب و ولایت هستند، دشمن در طول ۴۱ سال گذشته، روز و ساعتی نگذاشته است که در آرزوی فروپاشی انقلاب نباشند و در اینجا بصیرت به ما کمک می‌کند که دشمن هزارچهره را بشناسیم و آب بیار آسیاب دشمن نباشیم.

سردار علیزاده خواستار توجه به منویات مقام معظم رهبری شد و عنوان کرد: باید امت امامش را همیشه بشناسد و فریاد کوبنده که هر چه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید را سرلوحه خودش کند.

وی ادامه داد: مشکلات امروز ما را دشمنان نظام به وجود آورده و سال‌هاست که ما را تحریم کرده است.

مدیرکل حفظ و آثار ارزش‌های انقلاب اسلامی خراسان رضوی با ذکر این‌که کشور را باید خودمان بسازیم و کسی از گدایی دشمن چیزی به دست نیاورده است، گفت: مسئولان برای خدمت به مردم باید تلاش کنند و نوکری کنند و شبانه‌روزی تلاش کنند.

سردار علیزاده گفت: قطعاً می‌توانیم انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کنیم که کردیم و شاخ و دندان دشمنان را بشکنیم و نخواهیم گذاشت اماممان تنها بماند که نیاز به بصیرت و حضور مداوم درصحنه‌های انقلاب دارد.

وی با اشاره رزمایش ایران، چین و روسیه گفت این‌یک هشدار به کشورهایی غربی و آمریکاست، اذعان کرد: در انتخابات پیش رو مردم کسی را انتخاب می‌کنند که از جنس مردم، ولایی و انقلابی باشد؛ انتخابات فرصت است که یک نماینده خاکی، علاقه‌مند به خدمت و به دین و غیره انتخاب کنیم.

مدیرکل حفظ و آثار ارزش‌های انقلاب اسلامی خراسان رضوی حفظ نظام را از اوجب واجبات دانست و اظهار کرد: مردم اصلح و یک خادم امین انتخاب کنند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 9