۸۳۰۰ پرونده در دادگستری شهرستان رشتخوار مختومه شد
۸۳۰۰ پرونده در دادگستری شهرستان رشتخوار مختومه شد

رئیس دادگاه رشتخوار گفت: طی یک‌سال گذشته بالغ بر۸۳۰۰ پرونده در دادگستری شهرستان تشکیل و پس از رسیدگی متقن، مختومه گردیده که این امر نشان از کار مضاعف وتلاش شبانه روزی و جهادی همکاران قضایی و اداری دارد.

به گزارش اختر شرق؛ حسن زاده در دیدار با امام جمعه رشتخوار گفت: عملکرد دستگاه قضایی در حوزه‌های مختلف از جمله در زمینه اقتصاد مقاومتی نتیجه فعالیت‌های دستگاه قضایی شهرستان در حوزه اقتصاد مقاومتی مطلوب بوده که در این میان می‌توان به برخی از جلوگیری از تعطیلی واحد‌های تولیدی و اشتغال به کارکارکنان آن‌ها بعنوان برخی از اقدامات ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نام برد.

رئیس حوزه قضایی شهرستان رشتخوار مهمترین چالش و معضل اجتماعی شهرستان را افزایش پرونده‌های طلاق دانست و اعلام کرد: متاسفانه طی یکسال گذشته بالغ بر ۱۸۰رای طلاق صادر گردیده که یکی از مهمترین دلایل آن کودک همسری بوده است.

وی عملکرد دستگاه قضایی در شهرستان را در سال گذشته رضایت بخش ارزیابی و خاطرنشان کرد: کار باید به نحوی باشد که مردم خروجی آن را احساس کنند وبا تحولی که در دوره ریاست حضرت آیت الله رئیسی ایجاد شده این امر کاملا محسوس می‌باشد.

در ادامه امام جمعه رشتخوار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه آرامش و امنیت امروزی کشور را در گرو عملکرد قوه قضائیه عنوان کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حسن جهانشیری ضمن توصیه کارکنان دستگاه قضایی به عدالت خواهی و اجرای دقیق قانون، از تلاشهای جهادی و حسن برخورد رئیس و سایر کارکنان دادگستری رشتخوار تقدیرو برای ادامه مسیرآرزوی موفقیت کرد.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 57