۸۰ عضو هیئت‌علمی جدید، جذب دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌شوند
۸۰ عضو هیئت‌علمی جدید، جذب دانشگاه علوم پزشکی مشهد می‌شوند

مسئول دبیرخانه هیئت اجرایی جذب دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به شانزدهمین فراخوان جذب اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی اظهار کرد: از میان شرکت‌کنندگان در فراخوان هیئت‌علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۸۰ نفر برگزیده و جذب می‌شوند.

به گزارش اختر شرق؛ دکتر علی میری دیسفانی خاطرنشان کرد: تاکنون ۴۵۰ نفر در فراخوان جذب هیئت‌علمی این دانشگاه شرکت کرده‌اند که این تعداد تا ۲۰ بهمن‌ماه ۵۰۰ نفر برآورد می‌شود.

وی تصریح کرد: در این دوره از فراخوان نام‌نویسی برای جذب و استخدام عضو هیئت‌علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و مؤسسات آموزش عالی، ۴۴ نفر در مشهد و مابقی در سایر شهرستان‌های زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد مشغول به کار خواهند شد.

مسئول دبیرخانه هیئت اجرایی جذب دانشگاه علوم پزشکی مشهد در خصوص فعالیت‌های این هیئت اظهار کرد: هیئت اجرایی جذب جهت تسریع درروند بررسی جذب، کارگروه‌های بررسی علمی و عمومی تشکیل می‌دهد که این کارگروه‌ها به دو صورت کارگروه بررسی توانایی علمی و کارگروه بررسی صلاحیت عمومی برگزار می‌شود.

دکتر میری از تشکیل کارگروه هسته تحقیق و نظر دهی بررسی صلاحیت در سه گروه دانش‌آموختگان کارشناسی ارشد، دکترای حرفه‌ای و رزیدنت‌ها خبر داد.

مسئول دبیرخانه هیئت اجرایی جذب دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در این هیئت تمامی امور مربوط به جذب اعضای هیئت‌علمی نظیر اعلام فراخوان عمومی، شناسایی و تعیین نیازهای جذب اعضای هیئت‌علمی در گروه‎های آموزشی و پژوهشی، تصمیم‌گیری در خصوص نحوه و چگونگی استخدام اعضای هیئت‌علمی در چارچوب آیین‌نامه‌ها و مقررات مربوطه، نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات مربوط به استخدام اعضای هیئت‌علمی، ارائه گزارش‌های مستمر سالیانه حسب مورد به هیئت مرکزی جذب اعضای هیئت‌علمی وزارت علوم و انتخاب اعضای هیئت‌علمی اصلح از بین متقاضیان انجام می‌شود.

image_printچاپ مطلب

Visits: 170