۷۰ هزار رشتخوار و خواف رأی دادند
۷۰ هزار رشتخوار و خواف رأی دادند

رئیس هیئت اجرایی حوزه فرعی رشتخوار بابیان اینکه بستر انتخابات جمهوری اسلامی بستر بسیار مطمئنی است، گفت: تاکنون بیش از ۷۰ هزار نفر در حوزه انتخابیه رشتخوار و خواف پای صندوق رأی آمده و آرای خود را به صندوق رأی انداختند.

خالقداد عرب به خبرنگار اختر شرق گفت: همه شعبات اخذ رأی شهرستان به‌موقع کار را آغاز کرده‌اند و تاکنون ۷۰ هزار نفر در حوزه انتخابیه رشتخوار و خواف رأی دادند.

عرب با بیان این مطلب که ۴۵ هزار نفر در خواف و ۲۵ هزار رأی در رشتخوار از مردم تا این ساعت اخذشده است، با توصیه به مردم برای حضور به‌موقع در پای صندوق‌های رأی، افزود: مردم هر چه زودتر رأی خود را به صندوق بیندازند

وی با تأکید بر اینکه دشمنان در انتخابات سرمایه‌گذاری زیادی کردند، ادامه داد: مردم با آگاهی و احساس مسئولیت به میدان آمده‌اند تا دشمن را ناامید کنند.

فرماندار رشتخوار اظهار کرد: این انتخابات، انتخاباتی بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است که با حضور پرشور و حداکثری می‌توانیم امنیت و جایگاه کشور در منطقه را تقویت کنیم و این حضور پرشور برای حل مشکلات ضروری است.

وی بابیان اینکه مردم آمادگی نقش‌آفرینی جدید در گام دوم انقلاب رادارند، تأکید کرد: دشمن به دنبال این است که مردم را خسته کند اما متوجه نیستند که امکان ندارد مردم ما با فشار و تحریم و تهدید صحنه را ترک کنند.

عرب با اشاره به این‌که چهار نفر در رقابت انتخابات مجلس شرکت دارند، خاطرنشان کرد: هیئت نظارت ناظر بر عملکرد هیئت اجرایی است و انتخابات در سلامت کامل و امنیت قابل قبولی در حال برگزاری است.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 94