۷۰ نوعروس تحت حمایت با مشارکت خیرین در رشتخوار به خانه بخت رفتند
۷۰ نوعروس تحت حمایت با مشارکت خیرین در رشتخوار به خانه بخت رفتند

رئیس کمیته امداد رشتخوار از اهدای جهیزیه و کمک هزینه ازدواج به ۷۰ نوعروس تحت حمایت با مشارکت خیران، موسسات خیریه در آستانه میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن به خانه بخت رفتند.

مجید حسین زاده در گفتگو با خبرنگار اختر شرق گفت: به منظور کمک به سنت حسنه ازدواج، ترویج فرهنگ انفاق و تقویت روحیه مشارکت‌های مردمی در کمک به ازدواج جوانان تحت حمایت برای شروع زندگی مشترک، کمیته امداد طرح کوثر را اجرا نموده است.

وی با بیان اینکه در این طرح پرداخت کمک هزینه ازدواج و تأمین جهیزیه نیازمندان صورت می‌گیرد، عنوان کرد: در اقدامی نیکوکارانه یک بنیاد خیریه زمینه ازدواج ۱۰ نوعروس را با اهدای کمک هزینه ازدواج در مجموع ۲۰۰ میلیون تومان فراهم کرد.

حسین زاده ضمن تشکر از مهندس طوسی از نیکوکاران استان خراسان رضوی که در طرح کوثرمشارکت دارد، تصریح کرد: در قالب این طرح ایشان ۱۰۰ میلیون تومان کمک کرد و با هم افزایی و تامین ۲۰۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد در مجموع ۳۰۰ میلیون تومان در قالب کمک هزینه ازدواج به ۶۰ نوعروس تحت حمایت اهدا شد.

وی با اعلام اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ نوعروس تحت حمایت راهی خانه بخت شده اند، اظهار کرد: گذراندن دوره‌های آموزش خانواده، بهره مندی از مشاوره‌های فردی و اهدای کمک هزینه ازدواج از جمله خدمات کمیته امداد در قالب طرح کوثر به نوعروسان است.

لازم به ذکر است؛ کمیته امداد رشتخوار از ۴۸۰۰ خانوار حمایت می‌ کند.

خبرنگار: حسین خاکشور

image_printچاپ مطلب

Visits: 137