۶ مدال حاصل تلاش تیم دومیدانی کارگران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور در اهواز
۶ مدال حاصل تلاش تیم دومیدانی کارگران خراسان رضوی در مسابقات قهرمانی کشور در اهواز

رئیس انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی گفت: تیم نیان الکترونیک به عنوان نماینده این استان در مسابقات قهرمانی کشورگرامیداشت شهداء کارگر و مدافعان سلامت و انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی ایتالیا حضور پیدا کردند موفق به کسب شش مدال رنگارنگ شدند.

به گزارش اختر شرق؛ سعید رنجبر با بیان اینکه این رقابت‌ها ۳۰ بهمن ماه تا دوم دی ماه در دو بخش بانوان و آقایان در اهواز برگزار شد، عنوان کرد: این ورزشکاران در رشته‌های پرتاپ وزنه، دوی ۱۰۰ متر، دوی ۵۰۰ متر، دوی ۸۰۰ متر، دوی ۱۵۰۰ متر، پرتاب دیسک، پرش طول، پرتاب نیزه با حریفان خود به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه با دعای خیر مردم این ورزشکاران توانستند یک مدال طلا، چهار نقره و یک مدال برنز کسب کنند، گفت: در بخش بانوان سمیرا حاتمی نشان طلای پرتاب نیزه را از آن خود کرد.

رئیس انجمن دو و میدانی کارگران خراسان رضوی تصریح کرد: در بخش بانوان الهه سیفی در ماده ۸۰۰ متر، سمیرا خجسته در پرش طول و نیز در رشته ۴ در۱۰۰ متر امدادی بهاره شایسته افشار، الهه سیفی، سمیرا حاتمی و سمیرا خجسته موفق به کسب مدال نقره شدند و در بخش آقایان مهدی رستمی در رشته پرتاب وزنه به مدال نقره و محمد فرجی در دوی پنج هزار متر به برنز دست یافتند.

وی با بیان اینکه تیم نیان الکترونیک خراسان رضوی در مجوع تیمی در بخش بانوان به مقام چهارم و آقایان در رده پنجم رقابت‌ها قرارگرفت، خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات در مسابقات ورزشی کارگران جهان که خرداد ماه سال ۱۴۰۰ در ایتالیا برگزار خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

image_printچاپ مطلب

Visits: 96